Uşaqlar üçün arıqlama yolları

13 Avqust 2019 Kateqoriya: Arıqlamaq üçün nə etməli Müəllif:
Oxuma vaxtı: 6 dəq Oxunma sayı: 29
Uşaqlar üçün arıqlama yolları şəkil

Artıq çəki problemi təkcə böyükləri deyil, uşaqları da narahat edir. Günümüzdə uşaqlar və yeniyetmələr arasında piylənmə 20%-ə çatmışdır. Valideynlər heç də həmişə artıq çəkiyə sahib olmur, sadəcə inkişafda olan uşaq orqanizmi qidalanma pozuntusuna daha həssas yanaşa bilər.

Uşağı necə arıqlatmaq olar?

Öncədən vurğulayaq ki, uşaqlar üçün arıqlama yolları təhlükəsiz, eləcə də gümrahlıq hissini və əhval-ruhiyyəni qorumağa yönəlməlidir. Başlıcası odur ki, metod effektiv olsun və uşaq sonralar da nəticəni qoruyub saxlaya bilsin, yəni düzgün formada qalsın.

Mütəxəsislər valideynlərə bu problemin həllində müvəffəqiyyətlə kömək edirlər. Təcrübələrə və dünya dietoloqlarının nailiyyətlərinə əsasən inamlı şəkildə bildiririk ki, uşaqların çəki atması üçün bəzi məqamlara diqqət etmək lazımdır. Beləliklə:

  • Birincisi, təkcə uşağın deyil, həm də valideynlərin və bütün ailə üzvlərinin qida vərdişlərini yenidən qurmaq lazımdır;
  • İkincisi, ailənin qeyri-düzgün qidalanmasının psixoloji səbəbini, ailədaxili münasibətlərdəki səhvləri araşdırmaq və onların sonrakı korreksiyası üçün psixoloqla işləmək vacibdir.

Uşaqlar üçün arıqlama yolları 1 şəkil

Uşaqda artıq çəki nəyə görə yaranır?

Uşaq ailənin tərkib hissəsidir. Bununla yanaşı, o, nə qədər balaca olarsa, soyuducudakı məhsulların seçimindən tutmuş ailə vərdişlərinə qədər qidalanması ilə bağlı bütün amillərə görə valideynlərindən və qohumlarından bir o qədər asılıdır. Belə amillərə aşağıdakılar aiddir:

  • ağır şam yeməyi;
  • səhər yeməyinin olmaması;
  • televizor qarşısında yemək;
  • stresli vəziyyətlərdə və pis əhval-ruhiyyə olduqda yemək vərdişi;
  • fast food yemək;
  • qızardılmış qidalara üstünlük vermək;
  • mayonezli salatlara üstünlük vermək və s.

Uşaqlar bizi təkrarlamaqla həyatı öyrənirlər. Əgər uşaq məktəbdə çipsi alırsa, onu tənqid etməzdən əvvəl özünüz barədə düşünün. Siz necə qidalanırsınız? Hər zaman doğru edirsinizmi? Əksər hallarda uşağın səhvini gördüyümüz zaman özümüzlə hesablaşmırıq. Buna görə də mütəxəssis tərəfindən yalnız uşağın müalicəsi uğursuz alınır. Uşaq üçün məsləhət görülmüş qidalanma dəyişikliyinə təklikdə əməl etmək ən azı yeməkləri özü hazırlamadığı üçün çox çətindir. 16 yaşlı yeniyetmələr üçün bu mümkün ola bilər, amma 10-13 yaşlılar lazımi qədər sərbəst deyillər.

Valideynlər uşaqlarla birgə ailənin yemək vərdişlərini dəyişməyə başlayarsa və düzgün qidalanarsa- yalnız bu halda arıqlama effektiv ola bilər!

Uşaqlar üçün arıqlama yolları 2 şəkil

Dietoloqlar tərəfindən tövsiyə olunan uşaqlar üçün arıqlama yolları

  • Çox yağlı qidalardan imtina. Yağlar zülal və karbohidratdan (məsələn, kolbasa, pendir, pelmeni və s.) 2 dəfə artıq kalori tutmuna malikdir.
  • Menyudan qızardılmış məhsulları çıxartmaq çox vacibdir. Yeməkləri buğlama şəklində, sobada, buxarda və ya suda bişirmək, aeroqrildən istifadə etmək tövsiyə olunur.
  • Qlikemik indeksi yüksək olan qidaları rasionunuzda məhdudlaşdırın – bunlara bulkalar, ağ çörək, konfetlər, şəkər, tort, qurabiyə, qızardılmış kartof və s. daxildir.
  • Mayonez və acı yeməyə dad vermək üçün istifadə olunan qida əlavələri qətiyyən olmaz. Əlavə qida kimi yağsız yoqurt, kəsmik, 10%-li xama, soya sousu və bitki yağları istifadə edə bilərsiniz.
  • Duzun sutkalıq miqdarı 5 qramdan çox olmamaq. Nəzərə almaq lazımdır ki, hazır məhsulların tərkibində duz var. Yod defisitinin profilaktikası məqsədilə yaxşı olar ki, yodlaşdırılmış duz və ya dəniz duzundan istifadə edəsiniz.
  • İstənilən şirin qazlı içkilər tərkibində yüksək dozada şəkər saxladığı üçün artıq çəkinin təməlini qoyur. Ona görə də qazsız su və şəkərsiz çay içmək məsləhət görülür.
  • Sağlam uşaqlar gün ərzində bədən çəkisinin hər kiloqramına görə 30 ml maye qəbul etməlidirlər. Mayeni yeməklərarası fasilələrdə böyük olmayan həcmdə qəbul etmək lazımdır.

Uşaqlar üçün arıqlama yolları 4 şəkil

Uşaq qidalanmasının dəqiq rejimi

Uşaqlar üçün arıqlama yolları dedikdə yalnız rasionunun sutkalıq kalori təminatını aşağı salan və qidalı maddələrin qəbulunu balansda saxlayan proqramlar nəzərdə tutulmur. Sağlamlıq və özünü gümrah hiss etmək üçün ən vacib olanı dəqiq qidalanma rejimidir!

  • Əgər uşaq məktəbə birinci növbə gedirsə, o mütləq evdə səhər yeməyi yeməlidir (təxminən saat 7.30-da) və sutkalıq kalorinin 25%-ni qəbul etməlidir.
  • İkinci səhər yeməyi məktəbdə uzun tənəffüsdə olacaq (saat 11.30-12.00) – 20%.
  • Nahar saat 15.00-da 35% kalori dəyərində olmaqla ya evdə, əgər uzadılmış gündürsə, məktəbdə edilməlidir.
  • Şam yeməyi 19.00-da sutkalıq kalorinin 20% dəyərində olmalıdır.

Uşağınızla birlikdə hər gün fiziki aktiv olun! Zalda məşq etmək vacib deyil. Ümumi yükü gündə 60-80 dəqiqədən az olmayaraq qaçmaq, iti gəzdirmək, oynamaq, üzmək, velosiped sürmək və ya yalnız  pilləkanlə enib qalxmağı artırmaq da olar.

Ən əsası: əgər sağlam qidalanma vərdişlərinə məqsədinizə nail olana qədər riayət etsəniz, onda o da nəticəni qoruya biləcək!

Bu yazını paylaşın:
Yazını qiymətləndirin:
Şərhlər
Bu yazıya ərh yazılıb

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.