Arıqlamaq üçün nə etməli

Arıqlamaq üçün nə etməli? Bu sualı bütün insanlar verir. Bizim bütün günü nəsə yeməyimiz, alıb, sifariş verib və yenidən yeməyimiz üçün böyük bir reklam və qida sənayesi əlindən gələni edir. Heç bir mötəbər tədbir furşet, dequstasiya və ya kofe fasiləsi olmadan keçmir. Dostlarla heç bir görüş masa ətrafına yığışmadan və ya tortla çay içmədən keçmir. Romantik görüşlərdən danışmağa heç ehtiyac yoxdur! Bunların birindən imtina etməyə cəhd etsəniz, bütün cəmiyyətə qarşı çıxmış olacaqsınız.

Lakin hər il belinizin ölçüsünü artıran bu cür qaydalarla razılaşmaq da mümkün deyil. Buna görə də arıqlamaq üçün nə etməli olduğunuz haqda bir az danışaq.

Düzgün bədən forması – bu yaşam tərzidir, yeganə məqsəd deyil. Və hər kəs üçün belə həyat tərzi fərdidir. Arıqlamaq istəyən hər kəsin məhz özünə uyğun gələn  metodları var. Bu üsulu isə başqalarının təcrübəsinə, müxtəlif pəhrizlərə və fiziki yük komplekslərinə əsasən yaratmaq lazımdır.

Arıqlamaq üçün nə etməli şəkil

Heç vaxt, heç nəyə baxmayaraq, gecə yeməyin! Hamıya bəlli olan qayda – «altıdan sonra yemə» sizə uyğun deyilsə, yatmazdan 2-2,5 saat əvvəl yeməməyə çalışın. Əgər gecə yeməyə vərdiş etmisinizsə, ondan imtina etmək sizin üçün çətin olacaq. İlk bir neçə günü dözsəniz, sonra asan olacaq. İnanın ki, nəticəni tez bir zamanda görəcəksiniz! Gecə yeməmək üçün alma (amma iştahanızı bir az da artırmırsa), portağal və ya başqa meyvələr yeyin.

Porsiyanızı tədricən dəyişin. Gündəlik qida qəbulunu tədricən azaldın. Porsiyanızı müvəqqəti olaraq, tutaq ki, bir həftəlik azaldın. Əgər naharınızı yeməkxana və ya kafedə keçirirsinizsə, üçüncü-dördüncü yemək vərdişinin bir dəfəsini azaldın. Tez bir zamanda yeni porsiyanıza alışacaq, sonra daha da azalda biləcəksiniz, yarıac qalmadan təbii ki.

«Zərərli» atışdırmaları faydalılarla əvəzləyin. Bəzən atışdırma istəyi ac olduğunuz üçün yox, darıxdığınız və ya yorulduğunuz üçün yaranır. Çox vaxt atışdırma istəyi ofis işində oyanır – istirahət və fikri yayındırmaq üçün. Atışdırmalıqlardan imtina etməyə ehtiyac yoxdur – sadəcə olaraq onu çay, ya meyvəli şirniyyatlarla əvəz edin. Ağbaş kələmin yarpaqlarını doğrayıb yemək üçün işə gətirmək daha yaxşıdır. Kələm ümumiyyətlə möcüzəvi tərəvəzdir – o mədəni doldurur, ondan sonra bir neçə saat yemək istəmirsən, tərkibi vitaminlər və liflərlə zəngindir. Liflər isə həzmi yaxşılaşdırır. Ona görə də istənilən atışdırmanı, o cümlədən axşam atışdırmasını da kələmlə əvəz etmək olar.

Arıqlamaq üçün nə etməli 1 şəkil

Fiziki yüklərsiz keçinmək olmaz. İdman zalı, fitnes və ya istənilən yerlərə getməyə məcbur deyilsiniz. Gimnastikanı nə qədər düzgün bədən formasına sahib olana qədər evdə də edə bilərsiniz. Heç də dəqiq alınmasa da, az hərəkət bilsəniz də başlamaq olar. Başlanğıc var və inanın ki,bu heç olmamağından yaxşıdır! Zamanla hərəkət kompleksini internetdən yükləyə və fiziki yükünüzü artıra bilərsiniz, sonra uyğun sürətlə gəzməyi intensivləşdirməyə başlayacaqsınız. Bununla bir neçə kiloqramdan on kiloqrama qədər çəki ata biləcəksiniz!

Özünüzə «elektron dost» tapın ki, məşqlərə, su və qidalanma rejiminə əməl etmənizə nəzarət etsin. Sizsə ona nə yediyiniz, nə qədər məşq etdiyiniz barədə məlumat verin. O sizə bonus verəcək və kalori balansınızı tənzimləyəcək. Bir sözlə, dost deyil, möcüzə olacaq. Telefonunuza və ya planşetinzə belə proqram yükləyin. Bu cür proqramlar özləri də fərqli olurlar.

Tələsməyə və tez arıqlamağa cəhd etməyə dəyməz. Arıqlayarkən sürət deyil, nəticənin uzun müddət qorunması vacibdir. Qoy bu sizə bir hətta iki ilə (50 kiloqramdan çox artıq çəkiniz varsa) başa gəlsin, əvəzində orqanizm yeni kütləyə uyğunlaşacaq, dəriniz dartılacaq, bununla da, sağlamlığınızı qoruyacaqsınız.

Düzgün qida vərdişləri naminə mübarizə aparın. Yadda saxlayın ki, gün ərzində 5-6 dəfə yemək lazımdır. Bununla yanaşı, porsiyanızı çox azaltmayın. Qoy yemək kifayət qədər, amma sizin üçün səmərəli olsun. Daha çox tərəvəz, mütləq yağsız ət növləri, həmçinin qarnirlər yeyin. Yeməyi yağlı souslarla dadlanırmaq vərdişindən də qurtulun. Təzə qidaların dadını çıxarın. Boşqabda ət, qarnir və tərəvəzlərin optimal nisbətini – 1 : 1,5 : 2,5 gözləyin.

Arıqlamaq üçün nə etməli 2 şəkil

Provakator yeməkləri menyudan çıxarın. Yəni görən kimi yemək istədiyiniz, imtina edə bilmədiyiniz qidalardan uzaq durun. Hər kəs üçün belə qidalar fərqlidir – kimi pendir, kimi şokolad, kimi isə meyvədən imtina edə bilmir. Bu qidaları alıb evə gətirməməyi öyrənin. Əgər onlar sizin əlinizin altında olmasa, necə istəycəksiniz?! Sadəcə olaraq onları yeməyəcəksiniz. Bu məhsullara istək də tədricən azalacaq. Bir az dözmək lazımdır və asılılığınız azalacaq. Qoy evinizdə az yeməklə kifayətlənəcəyiniz daha faydalı desertlər olsun.

Yaxın ətrafınızdan dəstək alın. Xüsusən də düzgün qidalanma vərdişinə riayət etmək ağır olanda, hər şeyi atmaq istəyəndə, arıqlamaq üçün nə etməli  olduğunu bilməyəndə insanın dəstəyə ehtiyacı olur. Dost və yaxınlarınız arasında ilhamlandırıcı söz deyəcək, güc və enerji verə biləcək, yenidən özünüzə inam verib məqsədinizə doğru irəliləməyinizə kömək edəcək şəxsləri tapın.

Arıqlamaq bahasına ekstrimal proqramlara etibar etməyin. Əgər arıqlamaq qərarı almısınızsa, bunu tədricən və plan əsnasında edin. Sərt pəhrizlərə, acqalmalara və dərmanlara ehtiyac yoxdur. Orqanizm  bu cür tədbirlərdən “təşvişə düşür”, iştaha daha da artır. “Ekstrim proqramlarının” yeganə yol verilən növü həftədə bir dəfə monoton və az qidalanma günləri, yəni razqruzka günləridir. Məsələn, almalı razqruzka günündə bir gün boyunca yalnız alma yeməli (və ya  qarabaşaq, ya da kefir içməli) və su içməlisiniz.

Məhsulların kalori dəyərini hesablamağa başlayın və gün ərzində nə yemisinizsə və onlar nə qədər kalori tutumuna malikdirlərsə, yazın. Mütləq dietoloqa göstərin ki, o, məhz sizə uyğun pəhrizi təyin edə və arıqlamaq üçün nə etməli  olduğunuzu başa sala bilsin.

Məqsədinizə çatdıqdan sonra da elə yaşayın ki, sanki sizin hələ də arıqlamağa ehtiyacınız var. Nəzərə alın ki, çəkiniz lazımi səviyyədə olandan sonra hələ yarım il və ya bir il də pəhriz saxlamaq lazımdır ki, orqanizminizdən artıq piy toxumaları xaric olsun. O, arı şanına bənzəyir, ancaq şanlarda balın yerinə piy olur. Arıqlayanda yağlar gedir, amma toxuma qalır. Sonra da çəki yığmaq çox asan olur. Arıqlamaq əhəmiyyətsizdir, sonradan yenidən əvvəlki kimi qidalanmağa başlayır. Düzgün qidalanma sizin üçün daimi olmalıdır.