Yeyərək arıqlamaq

13 Avqust 2019 Kateqoriya: Arıqlamaq üçün nə etməli? Müəllif:
Oxuma vaxtı: 6 dəq Oxunma sayı: 305
Yeyərək arıqlamaq şəkil

Dieta dedikdə gözümüzün qabağına dərhal aclıq, qadağalar və əsəbilik gəlir. Bəs ac qalmadan arıqlamaq mümkündürmü? Bu məqalədə Sizi artıq kiloqramları yox edən şorba və 7 günlük menyu ilə tanış edəcəyik.

Yeyərək arıqlamaq üçün möcüzəvi şorba

Bu şorba yağları yandırır və insanı tox saxlayır.

Tərkibi

  • Orta ölçülü soğan – 6 ədəd
  • Pomidor – bir neçə ədəd
  • Kələm
  • Yaşıl bolqar bibəri – 2 ədəd
  • Kərəviz – 1 sap
  • Tərəvəz bulyonu (marketlərdə kubik formasında satılan)

Ərzaqları doğrayıb, üzərinə su tökün. Duz və bir qədər istiot əlavə edin. Zəif odda tərəvəzlər yumşalana qədər bişirin.

Yeyərək arıqlamaq foto 7

Yeyərək arıqlamaq – 7 günlük dieta

I meyvə günü

Şorba (yuxarıda qeyd olunan şorba) və meyvələrlə qidalanın. Lakin meyvəni çox yeməyin. Çünki meyvə həddindən artıq yeyildikdə yağa çevrilib, dəri altında yığıla bilir. Bu isə portağal qabığı görüntüsü yaradır.

Qadağan olunan meyvələr: banan, üzüm və avokado. Bananın kalorisi yüksəkdir, üzüm şəkər, avokado isə yağlarla zəngindir.

Gün ərzində şəkərsiz çay, qəhvə içə bilərsiniz. Sadəcə qəhvəyə süd qatmayın.

Yeyərək arıqlamaq foto 8

II tərəvəz günü

Yalnız şorba, çiy və ya konservləşdirilmiş tərəvəz yeyin. Konservləşdirilmiş məhsul alarkən duzunun az olmasına fikir verin. Göyərtinin miqdarına məhdudiyyət qoyulmur. İstədiyiniz qədər yeyə bilərsiniz.

III meyvə-tərəvəz günü  

Kartof, üzüm, banandan başqa hər növ meyvə-tərəvəzə icazə verilir.

IV banan günü

Çoxlarınız sual verə bilər. Məgər banan yeyərək arıqlamaq olar? Bəli, bu dietanın 4-cü günündə olar. Meyvə-tərəvəz gününə 3 banan əlavə edib, bu qaydada qidalanın.

Yeyərək arıqlamaq foto 9

V mal əti günü

Meyvə-tərəvəz əvəzinə, mal əti ilə pomidor yeyin. Fikir verin ki, ət yağsız olsun. Günə 500 qr ət soyutması, istənilən miqdarda pomidor yeyə bilərsiniz.

VI mal ətinin növbəti günü

Qidalanma tərzi V gündə olduğu kimidir. Yalnız pomidoru yarpaqlı tərəvəzlərlə əvəz edin.

VII düyülü şorba günü

Şorbanı hazırlayarkən içinə bir qədər qəhvəyi düyü əlavə edin. Bu formada yeyin. Həmçinin az miqdarda meyvə şirəsi içə bilərsiniz. Şirəni evdə özünüz hazırlayın, marketdən almayın.

Yeyərək arıqlamaq foto 6

Yeyərək arıqlamaq üçün ərzaqlar

Dietoloqlar arıqlamaq üçün qida məhsullarının siyahısını tərtib etmişlər. Lakin onların hamısını eyni gündə və çox miqdarda yemək olmaz. Ərzaqlardan növbəli şəkildə, az miqdarda və saxladığınız pəhriz menyusuna uyğun istifadə edin.

Yumurta yeyərək arıqlamaq

Yumurtanı qayğanaq deyil, soyutma şəklində yemək lazımdır. 1 ədəd yumurta sutkalıq zülal normasının 15%-ni təşkil edir.

Kələm turşusu ilə arıqlamaq

Bu formada hazırlanmış kələmdə yüksək miqdarda sellüloza (qida lifləri) vardır. Onun hesabına bağırsağın fəaliyyəti normaya düşür, qəbizlik problemi aradan qalxır.

Yeyərək arıqlamaq foto 10

Sobada bişmiş kartof yeyərək arıqlamaq

Sobada hazırlanmış kartof orqanizm tərəfindən tam həzm olunur, mədədə ağırlıq hissi yaratmır. Tərkibindəki pektin bədəni toksinlərdən təmizləyir. Kalium isə əzələlər üçün xeyirlidir. Ancaq kartof az miqdarda yeyilməlidir.

Qatıq yeyərək arıqlamaq

2% yağlılığı olan qatıqla arıqlamaq üsulunu əksər dietoloqlar məsləhət görürlər. Qatıq həm də bağırsaq mikroflorasını tənzimləyir.

Ənginar yeyərək arıqlamaq

Bu tərəvəzin kalorisi çox aşağıdır. Tərkibində zülal və karbohidratlar düzgün nisbətdədir. Onu müntəzəm şəkildə yedikdə asanlıqla arıqlayacaqsınız. Ənginar həm də sellüloza mənbəyidir.

Yeyərək arıqlamaq foto 11

Lobya yeyərək arıqlamaq

Qırmızı lobya asanlıqla həzm olunan bitki zülalları, mineral və vitaminlərlə zəngindir. Qida lifləri sayəsində həzm prosesi yaxşılaşır, xroniki qəbizlik yox olur. Üstünlüklərindən biri də odur ki, lobyanın qiyməti çox münasibdir.

Badam yeyərək arıqlamaq

Pəhriz saxladıqda aclıq hissini aradan qaldırmaq üçün meyvənin yanında badam da atışdırsanız, axşam yeməyinə qədər tox qalacaqsınız.

Zeytun yeyərək çəki atmaq

Zeytun mədənin işini normallaşdırır, çəkini nəzarətdə saxlamağa kömək edir. Gündə 10 ədəd zeytun və 1 xörək qaşığı zeytun yağı bədəndən toksinləri, şlakları kənarlaşdırır.

Yeyərək arıqlamaq foto 12

Kişmiş yeyərək arıqlamaq

Kişmiş piy qatını əridir. Pəhriz saxladıqda arabir çay içərkən kişmiş yemək olar. Aşağıdakı resept üzrə şirniyyatı əvəz edən dadlı cem hazırlaya bilərsiniz:

  • 100 qr kişmiş
  • 100 qr qaysı
  • 400 qr qaragavalı qurusu
  • 200 qr bişmiş itburnu meyvəsi
  • bir qədər bal

Hamısını qarışdırıb gündə 2 dəfə 1 xörək qaşığı yeyin.

Xülasə

Məqalədən də gördüyünüz kimi çəki atmaq üçün ac qalmağa gərək yoxdur. Yeyərək arıqlamaq həqiqətən mümkündür.

Bu yazını paylaşın:
Yazını qiymətləndirin:
Şərhlər
Bu yazıya ərh yazılıb

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.