Arıqlamaq üçün pəhriz yeməkləri

07 Avqust 2019 Kateqoriya: Arıqlamaq üçün pəhrizlər Müəllif:
Oxuma vaxtı: 8 dəq Oxunma sayı: 15
Arıqlamaq üçün pəhriz yeməkləri şəkil

Arıqlamaq üçün pəhriz yeməkləri artıq çəkidən qurtulmaq arzusunda olan hər kəsin köməyinə çatır. Bu reseptlər sayəsində həm hansı ərzaqların istifadəsi ideal bədən formasına heç bir zərər vermədiyini öyrənəcək, həm də menyunuzdan zövq ala-ala arıqlayacaqsınız. Bəzi reseptləri təqdim edirik. İnanmırsınızsa, özünüz bişirin və dadına baxın!

Dukan qurabiyələri

Hazırlanma vaxtı: 40 dəqiqə

Hətta pəhriz saxlasanız belə, bu çayla peçenye yeməkdən imtina etməyiniz şərt deyil! Bu qurabiyələri sobada mərhələlərlə, “Ataka” və “Kruiz”, hazırlamaq olar. Dukan pəhrizi arıqlamaq üçün pəhriz yeməkləri ilə yanaşı şirniyyat reseptləri də təklif edir. Onlardan biri yulaf kəpəyindən hazırlanan peçenye resepti  ilə tanış olun.

Hazırlanma qaydası:

Dukan qurabiyələrini necə hazırlayaq? Bu çox asan və sadədir, indi biləcəksiniz. Yulaf kəpəyini un kimi üyüdün mütləq; onda qurabiyə sobada daha tez bişəcək. Pəhrizin əsas qaydasını yadda saxlayın: kəpəyin gündəlik miqdarı “Ataka” mərhələsi üçün – 1x.q., “Kruiz” mərhələsi üçün – 2x.q.dı.. “Bərkimə” və “Sabitləşmə” mərhələsi üçün – 3x.q.! Bu qurabiyəni slikon sinidə və ya formalarda bişirmək olar, çünki xəmiri maye şəklindədir. Dadına baxın və həzzlə arıqlayın!

İnqredientlər:

  • Yulaf kəpəyi  — 1,5 x.q
  • Qaynanmış su  — 1 x.q.
  • Yumurta  — 1 ədəd
  • Qabartma tozu  — 0,3 ç.q.
  • Duz – 1 çimdik
  • Şəkər əvəzləyici – zövqə görə

Porsiya: 1

Arıqlamaq üçün pəhriz yeməkləri 1 şəkil“Dukan” qurabiyələrini necə hazırlamaq lazımdır?

  1. Qurabiyə üçün məhsulları hazırlayın. Şəkər əvəzləyicisini zövqə görə istifadə etmək olar, qurabiyələr həlim alınarsa, onu tamamilə ləğv etmək də olar. Kəpəyi üyüdüb una çevirmək lazımdır, bunun üçün kofe üyüdən isitfadə edə bilərsiniz.
  2. Yulaf kəpəyini qaynanmış isti suyla qarışdırın. Sonra 10 dəqiqə saxlayın ki, kəpək bir az şişsin.
  3. Yumurtanın ağını sarısından ayırın. Sarısını kəpək olan qaba tökün. Ağını bir çimdik duz atıb mikserlə yaxşı-yaxşı çalın.
  4. Qabartma tozu və şəkərəvəzləyicisini əlavə edin. Stevia tozu və ya şəkərəvəzləyici tabletlər də istifadə etmək olar; tableti toz halına salmaq lazımdır.
  5. İndi yumurtanın ağını da əlavə edin.
  6. Birlikdə yaxşıca qarışdırın. Qurabiyə xəmiri yumşaqdı və çox da quru deyil.
  7. Sobanın sinisini perqament kağızla örtün, xəmiri xörək qaşığı ilə götürün və bir-birindən aralı siniyə qoyun.
  8. 180 dərəcədə 15 dəqiqə ərzində qurabiyələri bişirin. Soyudun və sonra kağızı çıxarın, o asan ayrılacaq və peçenye ovulmayacaq. Nuş olsun!

İncə bel üçün yulaf qurabiyələri

Hazırlanma vaxtı: 1 saat 10 dəqiqə

Ən dietik qurabiyə növüdür! Arıqlayarkən yulaf qurabiyələrini mütləq sınayın, onlar azkalorili, dadlı və faydalıdırlar. Mənim reseptimə baxın və təkrarlayın!

Hazırlanma qaydası:

Gözəl və düzgün formada olmaq istəyirsinizsə, özünüzü şirniyyatdan məhrum etməyə məcbur deyilsiniz. Çeşidli qidalanmaq lazımdır. Bu gün sizin üçün dadlı yulaf qurabiyələri reseptim var. Beləliklə,incə belə sahib olmağa kömək edəcək yulaf qurabiyələrinin necə hazırlanmaq lazım olduğunu bilmək üçün reseptə baxın, sınayın və təəsüratlarınızı bizimlə paylaşın!

İnqredientlər:

  • Yulaf lopaları  — 150 qram
  • Yağsızlaşdırılmış kefir  — 150 millilitr
  • Üzüm  — 20-30 qram
  • Bal  — 1 x.q.
  • Üyüdülmüş darçın  — 1-2 çimdik

Porsiya: 4

Arıqlamaq üçün pəhriz yeməkləri 2 şəkil“İncə bel üçün yulaf peçenyelərini” necə hazırlayaq?

  1. 150 q yulaf çəkin, əgər tərəzi yoxdursa, 200 q təxminən 2 stəkan həcmindədir. Ona isti kefir tökün və 40 dəq saxlayın.
  2. Bal əlavə edin və qarışdırın. Üzümü qaynar suya tökün. 5 dəqiqə sonra süzüb sudan ayırın.
  3. Kefir yulafa tam hopandan sonra üzüm, darçını da qatın. Qarışdırın.
  4. Xörək qaşığı ilə yulafdan götürün və quru əllə kürəciklər düzəldin.
  5. Kürəciklərə qurabiyə verin. Bişmə kağızına qoyun və sobada 180 dərəcə temperaturda 25 dəqiqə bişirin.
  6. Qurabiyə hazırdır; kağızdan asan ayrılır, ovulmur. Tam soyudun.Nuş olsun!

Arıqlamaq üçün mərci şorbası

Hazırlanma vaxtı: 12 s. 0 dəq.

Əgər çəkinizi diqqətlə izləyir, ya da artıq kilolarla mübarizə aparırsınızsa, sizə çox dadlı, faydalı və azkalorili mərci şorbası təklif edirəm.

Hazırlanma qaydası:

Mərci şorbası uzun müddət tox saxladığına görə onu arıqlamaq üçün pəhriz yeməkləri siyahısına daxil etmək olar. Çünki belə doyumluluq bədən formasında öz izlərini qoyacaq, yəni artıq çəkilərdən qurtaracaq. Bu şorba arıqlayanların zəngin tərkibli, tamdəyərli nahar etməsi üçün çox münasibdir. Ümid edirəm ki, resept  xoşunuza gələcəkdir!

İnqredienlər:

  • Mərci  — 200 qram
  • Soğan  — 1 ədəd
  • Tomat pastası  — 1 x.q.
  • Kərə yağı  — 1 ç.q.
  • Ədviyyat  — 1 çimdik (quru otlar, acı bibər)

Porsiya: 2

Arıqlamaq üçün pəhriz yeməkləri 3 şəkil“Arıqlamaq üçün mərci şorbasını” necə hazırlayaq?

  1. Başqa mərci yeməklərində olduğu kimi bu şorbanı da hazırlamazdan əvvəl mərcini soyuq suda 8-10 saat isladın.
  2. Soğanı təmizləyin və xırda kublar şəklində doğrayın. Bu reseptdə kərə yağını kiçik dilimlə istifadə edin, amma onu qatmamaq da olar. Tavada isidilmiş yağda (ya da çox olmayan suda) soğanı azca qızardın.
  3. Sonra tomat pastası və qaynar su əlavə edin. Vam odda 3-5 dəqiqə pörtlədin. Bu müddətdə duzlaya bilərsiniz, amma heç duzlamasanız daha yaxşı olar.
  4. Mərcini süzün və tavaya tökün.
  5. Tavaya qaynanmış su, ya da tərəvəz bulyonu əlavə edin. Yaxşı-yaxşı qarışdırın və vam odda bişirin.
  6. Bişəndən sonra ədviyyat da qata bilərsiniz. Dadı xoşunuza gəlməsə, bir çimdik duz da əlavə etmək olar. Süfrəyə verməzdən əvvəl üzərinə kobud üyüdülmüş qırmızı istiot səpməklə yeməyə xüsusi dad verəcəksiniz. Və budur, arıqlamaq üçün ev şəraitində hazırlanmış mərci şorbası hazırdır.

Banalı qarabaşaq oladiləri

Hazırlanma vaxtı: 30 dəq.

Bu, zərif və ətirli oladilər bananlı yoqurt və qarabaşaq unundan hazırlanır. Yoqurtu yağsız kefir və ya xamayla əvəz etmək olar.

Hazırlanma qaydası:

Bananı çəngəllə əzin. O biri inqridientləri də əlavə edib eynicinsli kütlə alın. Üzü qəhvəyi rəng alanadək bitki yağında qızardın. Hazırdır!

İnqredientlər:

  • Yumurta  — 1 ədəd
  • Şəkər — 3 x.q.
  • Soda  — 0,5 ç.q.
  • Limon şirəsi  — 1 ç.q.
  • Qatıq və ya kefir  — 150 millilitr
  • Banan  — 1 ədəd
  • Qarabaşaq unu  — 0,5 stəkan
  • Buğda unu  — 1 stəkan
  • Vanil  — 1 çimdik
  • Rafinəolunmuş yağ  — 3 x.q. (oladilərin qızardılması üçün)

Porsiya: 3-4

“Bananlı qarabaşaq оладьи”necə hazırlamaq lazımdır?

  1. Məhsulları hazırlayaq.
  2. Çox yetişmiş və yumşaq banan seçmək daha yaxşıdır. Onu şəkər və yumurta ilə birgə çəngəllə əzin (sıyıq əmələ gələnədək).
  3. Yatığı üstünə tökün.
  4. Hər iki növ unu, soda, vanil və limon şirəsini əlavə edin, hamısını eynicinsli olana qədər qarışdırın.
  5. Hazır xəmiri 5 dəqiqə saxlayın.
  6. Tavanın dibini yağalayın, qızdırın. Xəmiri xörək qaşığı ilə tökün.

Qızılı rəng alanadək hər iki tərəfi qızardın.

Bu yazını paylaşın:
Yazını qiymətləndirin:
Şərhlər
Bu yazıya ərh yazılıb

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.