Kələmlə arıqlamaq

14 Avqust 2019 Kateqoriya: Arıqlamaq üçün pəhrizlər Müəllif:
Oxuma vaxtı: 4 dəq Oxunma sayı: 35
Kələmlə arıqlamaq şəkil

Arıqlamaq qərarına gəlmisinizsə, kələmlə arıqlamaq ən yaxşı üsuldur. Qida məhsullarının kalori tutumunu əks etdirən cədvələ baxmaqla “niyə məhz kələm?” sizə aydın olacaq. Belə ki, ağ kələmin 100 qramı 20 kalori dəyərindədir!

Beləliklə, bu pəhrizi saxlayarkən bütün günü kələm yeyə və heç bir qram da kökəlməyə bilərsiniz. Təsadüfi deyil ki, ağ kələm mənfi energetik balansı olan qida məhsulu hesab olunur. Burada təəccüblü heç nə yoxdur. Hər bir qida orqanizmə daxil olaraq müəyyən qədər kalori verir, onun həzminə və mənimsənilməsinə də müəyyən qədər kalori lazım gəlir. Belə ki, kələmdə bu balans mənfidir, yəni kələmin orqanizmə verdiyi kalori onun mənimsənilməsinə sərf olunandan azdır.

Kələmin çoxsaylı növləri var: gül kələmi, ağ kələm, brokkoli, Brüssel kələmi və s. Bütün bu növlər faydalıdır; onlar orqanizmi şlaklardan təmizləyir və yağların yanma prosesini sürətləndirir.

Əgər kələmlə arıqlamaq qərarına gəlmisinizsə, nəzərə alın ki, kələmin növləri arasında ən az kalori tutumu ağ kələmə məxsusdur. Onun 100 q 20 kal dəyərindədir. Təbii ki, rasiondan yağlı qidaları, şirniyyatları çıxarmalı olacaqsınız, amma unutmayın, nəticə buna dəyər!

Kələmlə arıqlamaq istəyənlər üçün klassik kələm pəhrizini təqdim edirik. Pəhriz sayəsində bir həftəyə 5-7 kq artıq çəkidən azad ola bilərsiniz.

Kələmlə arıqlamaq 1 şəkil

Klassik kələm pəhrizi

  1. Səhər yeməyi — şəkərsiz kofe (şəkərəvəzləyici əlavə etmək olar).
  2. Nahar –üzərinə 1 xörək qaşığı rafinəolunmamış bitki yağı əlavə olunmuş kələm salatı (istənilən qədər yeyə bilərsiniz). Bir gün sonra naharda bir soyuq yumurta da yeyə bilərsiniz.
  3. Axşam yeməyi – 200 q qaynadılmış yağsız ət və ya balıq və ya bir stəkan qatıq (bifidok (qatığın yarımnövü) və ya qida əlavəsiz içməli təbii yoqurtla əvəz oluna bilər).

Əsas qayda – hər şey duzsuz olmalıdır. Bu üç yeməklərarası dövrdə istənilən qədər kələm yemək olar, amma nəzərə alın ki, ona heç nə əlavə olunmamalıdır. Kələm təzə olmalıdır. Bundan başqa, gün ərzində 2 litrə qədər maye – su və ya yaşıl çay içə bilərsiniz.

Kələmlə arıqlamaq 2 şəkil

Belə pəhriz 10 gün ərzində saxlana bilər. Onu tətbiq edən insanlar 7, hətta 10 kq arıqladıqlarını iddia edirlər. Pəhriz təbii ki, ağır, azkalorili və azkarbohidratlıdır.

Gəlin hesablayaq: 200 q ət – təxminən 400 kalori, bir qaşıq yağ – təxminən 150 kilokalori, 1 kq kələm – təxminən 200 kalori. Bunun qarşılığında yeməyin həcmi çox olur. Kələmi məhdudiyyətsiz yemək olar, bu o deməkdir ki, mədə həmişə dolu olacaq və aclıq hiss etməyəcəksiniz.

Unutmayın ki, ağır pəhrizlər sağlamlıq üçün təhlükəlidir və onları bir-iki tərəvəz günü ilə məhdudlaşdırmaq daha yaxşı olar.

Bu yazını paylaşın:
Yazını qiymətləndirin:
Şərhlər
Bu yazıya ərh yazılıb

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.