Dietalar arıqlamaq üçün

08 Avqust 2019 Kateqoriya: Arıqlamaq üçün pəhrizlər Müəllif:
Oxuma vaxtı: 12 dəq Oxunma sayı: 23
Dietalar arıqlamaq üçün şəkil

Dietalar arıqlamaq üçün seçilərkən təkcə məqsədə deyil, həm də pəhrizin qaydalarına diqqət etmək lazımdır. Belə ki, pəhrizlər həm menyusuna, həm də davametmə müddətinə görə özünüzə və yaşam tərzinizə uyğun olmalıdır ki, axıra qədər ona əməl edə biləsiniz. Bu məqalədə bir-birindən fərqli, effektli pəhrizlərlə tanış olacaqsınız.

1 həftəlik qatıq pəhrizi 

1-ci gün: 5 ədəd qaynadılmış və ya sobada bişirilmiş kartof + 1,5 litr qatıq
2-ci gün: 100 q qaynadılmış toyuq döş əti (toyuq əvəzinə hindquşu da istifadə etmək olar), bulyonu içməyin; + 1,5 litr qatıq
3-cü gün: 100 q qaynadılmış yağsız ət (bulyonsuz) + 1,5 litr qatıq
4-cü gün: 100 q qaynadılmış balıq (yağsız dəniz balıqları – mintay, kambala, forel) + 1,5 litr qatıq  5-ci gün: 1 kq-dan çox olmamaq şərtilə meyvə-tərəvəz: kivi, təzə ananas, alma, armud, xiyar, pomidor, badımcan, yaşıl qabaq, balqabaq, çuğundur və s. (banan və üzüm yemək olmaz) + 1,5 litr qatıq
6-cı gün: yalnız qatıq, 2 litrə qədər içmək olar.
7-ci gün: 2 litrdən az olmamaq şərtilə qazsız mineral su.

7 günlük qarabaşaq pəhrizi

Pəhrizin əsas yeməyi qarabaşaq sıyığıdır. Qarabaşaq pəhrizi kasaddır, heç bir xüsusi reseptləri yoxdur, amma çox məşhurdur və çoxları ona üstünlük verir. Dietalar arıqlamaq üçün təklif olunur. Onların bir çoxu insanları ac qalmağa vadar edir, qarabaşaq pəhrizi isə əksinə bu əziyyəti vermir. Yəni gün ərzində istənilən qədər sıyıq yeyə bilərsiniz. Bu acmağa imkan verməyəcək, amma çətin ki, qarabaşağı sizə sevdirə bilsin.

Dietalar arıqlamaq üçün 1 şəkilQarabaşaq insan orqanizmi üçün ziyan olan heç bir zərərli maddəyə malik deyil, əvəzində isə orqanizmi mikroelementlərlə zənginləşdirir, şlaklardan və toksinlərdən təmizləyir. Buna görə də çox dəyərli qidadır. Bu pəhriz sayəsində bir həftəyə asanlıqla 3-7 kq arıqlaya biləcəksiniz.  Pəhriz üçün qarabaşaq hazırlamaq istədikdə 5 xörək qaşığı yarma qaynar suda isladılır və gecə səhərə qədər saxlanır.

Sıyığı yağsız qatıq və ya təbii yoqurtla yemək olar. Duzdan nadir hallarda istifadə edin və istifadə edərkən də dəniz duzu seçin. Ədviyyatlardan da hələlik uzaq durun. Nə qədər sıyıq yeməyə gəldikdə isə istənilən qədər yemək olar. Axrıncı yemək yatmazdan 4 saat əvvəl yeyilməlidir. Qatıq və ya yoqurt isə gün ərzində 500 ml-dən artıq içilməməlidir. Çox ac olduqda bir neçə meyvə yeyin, amma hər gün yox. Gündə 2 litrdən az olmamaq şərtilə adi və ya qazsız mineral su için. Pəhriz bir həftə üçün nəzərdə tutulur, sonra isə azı bir aylıq fasilə vermək lazımdır. Qarabaşaq pəhrizi saxladıqdan bir-iki ay sonra özünüzü tanımayacaqsınız.

“Rəngarəng həftə” pəhrizi

Bu pəhrizi saxlamaq çətindir, amma həm də maraqlıdır. Pəhriz həftəsinin hər günü bir qida məhsuluna həsr olunur. Pəhrizin nəticəsi insanın dözümlülüyündən asılıdır. Belə bir pəhrizə 7 gün tab gətirə bilsəniz, 6 kq-a qədər artıq çəki ilə vidalaşmaq imkanı qazanacaqsınız. Dietalar arıqlamaq üçün nəzərdə tutulsa da, onların bəzilərindən sonra itirilən çəki qısa müddətdə geri qayıdır; bu pəhrizdə belə arzuolunmaz hal baş vermir. Görünür, orqanizm artıq yağlarla vidalaşarkən lazımi maddələrdən məhrum olmur, əksinə hər gün faydalı və dadlı qidaları qəbul edərək həm də öz sağlamlığının qeydinə qalır. Bütün bu deyilən müsbət cəhətlərə baxmayaraq, pəhriz çox sərtdir və onu ildə sadəcə 2 dəfə saxlamaq məsləhətdir.

Dietalar arıqlamaq üçün 2 şəkil

Birinci gün – qatıq günü: bir litr azyağlı qatıq bütün gün ərzində hissə-hissə içilir, bundan başqa, 1 ç.q. bal yemək və istənilən qədər su içmək olar. Naharda 100 q qaynadılmış toyuq filesi yemək olar.

İkinci gün – qara gavalı günü: bütün gün ərzində 1,5 stəkan qara gavalı yemək, əlavə olaraq limonlu yaşıl çay və qazsız mineral su içmək olar.

Üçüncü gün – kəsmik günü: bütün gün ərzində 250 q kəsmik və 5 ədəd yunan qozu yemək olar. Onları bircinsli kütlə alınana qədər qarışdırmaq da olar. Limonlu yaşıl çay və istənilən qədər su içmək lazımdır.

Dördüncü gün – alma günü: 1,5 kq almanı istənilən formada (kompot və qaynadılmış formadan başqa) gün ərzində yemək və 1 ç.q. bal istifadə etmək olar. İçkilər isə əvvəlki günlərdə olduğu kimidir.

Beşinci gün – salat günü: rasionda kartofdan başqa istənilən növ tərəvəz – kələm, yaşıl qabaq, badımcan, yerkökü, xiyar, pomidor və s. istifadə etmək olar. Salatın üzərinə qatıq və ya yağsız, şirin olmayan yoqurt tökmək olar. Naharda 100 q bərk pendir. Salatı bütün gün ərzində istənilən qədər yemək olar.

Altıncı gün – toyuq günü: gün ərzində 5 dəfə toyuq əti (ümumilikdə 1,5 kq-a qədər) yemək olar. Ət içərisinə doğranmış yaşıl soğan da əlavə olunmuş tərəvəz bulyonunda, duzsuz və ədviyyatsız qaynadılır. Toyuğun dərisini əvvəlcədən soymaq lazımdır. Limonlu yaşıl çay və istədiyiniz qədər adi su içə bilərsiniz.

Yeddinci gün – tərəvəz günü: bütün gün ərzində 1,5 kq tərəvəz istənilən formada hazırlanıb yeyilə və 1,5 l qatıq içilə bilər. İçki əvvəlki günlərdəki kimi olur.

“Rəngarəng həftə” pəhrizi qurtardıqdan sonra həftədə bir dəfə pəhrizin istənilən günü razqruzka etmək olar.

1 həftəlik şorba pəhrizi

Hamımız artıq çoxdan bilirik ki, şorbalar, xüsusən də tərəvəz bulyonunda bişirilmiş şorbalar yüngül yemək olmaqla yanaşı, həm də faydalıdır. Şorba pəhrizini kim və necə tərtib edib məlum deyil, amma bu pəhriz uzun illərdir ki istifadə olunur və verdiyi nəticələr artıq çəkidən əziyyət çəkənlərin hamısını qane edir. Şorba pəhrizinin əsas prinsipi şorbanın həcmi hesabına başqa qidaların miqdarını azaltmaqdır. Yəni şorba nə qədər çox yeyilərsə, başqa qida məhsullarına mədədə və rasionda bir o qədər az yer qalır.

Dietalar arıqlamaq üçün 3 şəkil

Əksər “sürətli pəhrizlər” kimi şorba pəhrizi də 7 gündən artıq saxlanmamalıdır. Nəticə – bir həftəyə 5 kq çəki itkisi! Şorbalar və bulyonlar arıqlamaqda kömək olduğu kimi, həm də mədə-bağırsaq traktının vəziyyətinə müsbət təsir göstərir. Şorbaları sevənlər üçün belə bir pəhriz sadəcə tapıntıdır; xoşlamayanlar üçün isə monoton və yorucudur. Xoşlamayan insanlar şorbalarla arıqlamaq qərarına gəlibsə, gərək tez-tez şorbanın müsbət cəhətlərini xatırlasın. Əks halda nəticə ürəkaçan olmayacaq.

Beləliklə, şorba pəhrizi eyni və ya həftənin günlərinin sayına uyğun olaraq yeddi adda müxtəlif şorbanı öz menyusunda birləşdirir. Bütün reseptlərdə bir qaydaya mütləq əməl olunmaldır – bulyon ət bulyonu olmamalıdır! Əgər yeməyinizə bir parça ət qatmaq arzusuna düşsəniz, onda unutmayın ki, əti bulyona qatmaq olmaz; onu ayrıca bişirməlisiniz. Gün ərzində 500 ml şorba içmək olar. Bundan başqa, su, şəkərsiz kofe, yaşıl çay da içə bilərsiniz, şirələri isə yox.

Birinci gün. Şorba gün ərzində üç dəfə səhər, günorta və axşam yeyilir; atışdırma kimi banandan başqa istənilən növ meyvə istifadə etmək olar. Səhər yeməyində şorba yemək istəmirsinizsə, sadəcə olaraq, bir fincan bulyon için və 1 ədəd alma və ya armud yeyin.

İkinci gün. Bütün gün ərzində şorba və 300 q istənilən növ tərəvəzi təzə və ya qaynadılmış formada yeyə bilərsiniz. Bütün paxlalılar, konservləşdirilmiş yaşıl noxud, xiyar və pomidor, qarğıdalı yemək məsləhət deyil. Axşam yeməyində 1 ədəd qaynadılmış, duzsuz kartof və bitki yağı yeyilə bilər.

Üçüncü gün. Şorba, meyvələr.

Dördüncü gün. Şorba, istənilən tərəvəz (bitki yağı qatılmış salat da olar), 2 ədəd kivi.

Beşinci gün. Şorba, 2 ədəd təzə pomidor, 200 q toyuq filesi.

Altıncı gün. Şorba, kartofdan başqa istənilən növ tərəvəz.

Yeddinci gün. Şorba, 200 q təmizlənməmiş qəhvəyi düyüdən hazırlanmış sıyıq (düyünü mərciməklə əvəzləmək olar).

Şorba pəhrizinin bütün komponentləri təzə olmalıdır, yəni ki, şorbanı hər gün bişirməlisiniz, əvvəlcədən bişirib soyuducuda saxlamaq olmaz. Pəhriz vaxtı çörəyi, un məhsullarını, şəkəri və alkoqolu menyudan tamamilə çıxarmalı olacaqsınız. Meyvələri şorbaya qədər, tərəvəzləri isə ondan sonra yemək daha yaxşıdır. İstənilən qədər maye qəbul etmək olar. Şorba pəhrizini sona çatdıranda şorbaları dərhal menyudan çıxarmaq olmaz, ikinci yeməyə keçmək lazımdır. Növbəti iki həftə boyunca əvvəlki menyunuza tədricən keçin. Bəzən pəhriz dövründə yediyiniz şorbaları yeyin. Bütün bu məsləhətlərə və qaydalara ciddi şəkildə əməl etsəniz, nəticədən razı qalacaqsınız.

Yeni arıqlayanlar üçün qoruyucu pəhriz

İlk dəfə bir həftəyə arıqlamağa qərar verənlər üçün bu pəhriz daha münasibdir. Pəhrizin gündəlik rasionuna baxdıqda başa düşülür ki, əksər bir həftəlik pəhrizlərdən fərqli olaraq o qədər də ağır deyil. Bununla yanaşı, həm də faydalıdır. Yəni orqanizmi mühüm maddələrdən və vitaminlərdən məhrum etmədən bir neçə kiloqramdan qurtulmağa imkan verir. Bu pəhriz uzun müddət fasilədən sonra orqanizmi normal formaya salmağa kömək edir.

Dietalar arıqlamaq üçün 4 kofe

1-ci səhər yeməyi: 1 fincan şəkərsiz qara kofe və ya 1 stəkan adi çay (şəkərsiz)
2-ci səhər yeməyi: 1 ədəd alma (armud), 40 q pendir.
Nahar: 1 ədəd az qaynadılmış toyuq yumurtası və ya 5 ədəd qaynadılmış bildirçin yumurtası,  100 q qaynadılmış və ya buxarda bişirilmiş yağsız ət və ya dərisiz quş əti, 20 q pendir.
Günortadan sonra: 1 stəkan çay (şəkərsiz, yaxşı olar ki, ot çayı olsun).
Axşam yeməyi: 100 q qaynadılmış balıq (dəniz balıqlarına üstünlük verin), təzə tərəvəzlərdən hazırlanmış və üzərinə bitki yağı əlavə olunmuş salat.

Yatmazdan əvvəl 1 stəkan şəkərsiz nanəli çay için ki, gərginliyi aradan qaldırsın, axı istənilən pəhriz stress yaradır.

Bir həftəlik pəhrizə qısamüddətli kapriz kimi yanaşmayın, məqsədyönlü olun, hədəfinizə köklənin və ona çatmağa çalışın. Və məşhur atalar sözünü xatırlayın: “səbr və əmək hər şeyi silər”. Bu vəziyyəti məhz bu atalar sözü tam ifadə edir.

 

Bu yazını paylaşın:
Yazını qiymətləndirin:
Şərhlər
Bu yazıya ərh yazılıb

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.