Arıqlamaq üçün idman hərəkətləri

06 Avqust 2019 Kateqoriya: Arıqlamaq üçün idman Müəllif:
Oxuma vaxtı: 4 dəq Oxunma sayı: 61
Arıqlamaq üçün idman hərəkətləri şəkil

Evdə və ya fitnes mərkəzlərində – idmanla məğul olmaq üçün məkan önəmli deyil, gərək məqsədinə nail olmaq, yəni arıqlamaq üçün idman hərəkətləri düzgün seçilsin.

Ev şəraitində sərbəst şəkildə məşq edənlər üçün ən əsas motivasiya köhnə, mehriban güzgüdür. O, sizə harada və nəyin üzərində işləməli olduğunuzu göstərir, eləcə də məşq prosesini nəzarətdə saxlamağa kömək edir. Əgər arıqlamaq üçün idman hərəkətləri kompleksini həftədə 2-3 dəfə təkrarlasanız, hesab edin ki, ideal bədən formasına sahib olmağınız sığortalanıb!

«Borpi»

Hərəkət çoxsaylı əzələ qruplarını işə cəlb etməklə yanaşı, çətin icra olduğuna görə kalori sərfiyyatını da artırır. 3 dəfə, hər dəfə 15-20 dəfə olmaqla təkrarlayın.

Əllərin ovuc səthi ilə yerə təmas edərək çöməlmə vəziyyəti alın.

Ayaqlarla geriyə tullanın – gövdəniz jimdəki kimi olmalıdır.

Sürətli jim edin. Fasilə vermədən yenidən oturma vəziyyətinə qayıdın.

Mümkün qədər yuxarı tullanın. Yenidən çıxış vəziyyətinə qayıdıb hərəkəti təkrarlayın.

Arıqlamaq üçün idman hərəkətləri 1 şəkil

«İkiqat bükülmə»

Bu idman hərəkəti zamanı qarnın düz əzələsi işləyir. 3 dəfə, hər dəfə 15-20 dəfə olmaqla təkrarlayın.

Uzanın. Ayaqları elə qaldırın ki, sanki stulda oturmusunuz.

Ovucunuzu başın arxasına qoyun, dirsəkləri isə dizlərin kənarında saxlayın.

Döş qəfəsini qaldırmaqla dizləri dirsəklər, dirsəkləri isə dizlər istiqamətində eyni zamanda çəkin. Sonra çıxış vəziyətinə qayıdın və hərəkəti təkrarlayın.

«Qolları yanlara etməklə arxaya həmlə»

İşlək olur: böyük sağrı əzələsi, bud və deltayabənzər əzələ. 3 dəfə, hər dəfə 15-20 dəfə olmaqla təkrarlayın.

Düz durun: ayaqlar yanaşı, əllər böyük olmayan qantellə gövdənin yanlarında.

Bir addım geri atıb elə oturun ki, öndəki bud və baldır düz bucaq əmələ gətirsin.

Geriyə addım zamanı qolları sərt və düz şəkildə, döşəmə ilə paralel yanlara açın.

Çıxış vəziyyətinə qayıdın və hərəkəti digər ətraf üçün də təkrarlayın.

Arıqlamaq üçün idman hərəkətləri 2 şəkil

«Plank»

Arıqlamaq üçün idman hərəkətləri arasında çox istifadə olunanlardan biri də plankdır. Bu hərəkət forması qarın presi, kürək, ayaq, qol və sağrı əzələlərini möhkəmləndirmək üçün rahat və sadə hərəkətləri özündə biləşdirir. Hərəkəti güzgü qarşısında etmək daha yaxşıdır! Gün ərzində 3-5 dəfə edin.

Döşəməyə gimnastika xalısı sərin, üzü üstə uzanın. İki mərkəzə – dirsək və ya said və ayaq barmaqlarınıza istinad edib gövdəni qaldırın.

Kürəyinizi düz saxlayın, elə olsun ki, başdan ayağa xəyali düz xətt çəkmək olsun. Qarın presini gərgin saxlayın ki, bədən çökməsin, pəncə isə yuxarı yerini dəyişməsin.

Bu vəziyyətdə 30−60 saniyə dayanın.

Bu yazını paylaşın:
Yazını qiymətləndirin:
Şərhlər
Bu yazıya ərh yazılıb

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.