Sürətli arıqlamaq üçün pəhrizlər

09 Avqust 2019 Kateqoriya: Arıqlamaq üçün pəhrizlər Müəllif:
Oxuma vaxtı: 9 dəq Oxunma sayı: 18
Sürətli arıqlamaq üçün pəhrizlər şəkil

Bütün dünyada mütəxəssislər tərəfindən çoxsaylı sürətli arıqlamaq üçün pəhrizlər təklif olunur. Amma uzunmüddətli nəticələrə nail olmaq üçün həyat tərzinizi əsaslı şəkildə dəyişməlisiniz. Məqalədə sürətli arıqlamaq üçün pəhrizlər haqda qısaca məlumat verilib.

Zərif pəhriz

Ehtimal olunan effektivliyi: 1 həftəyə 4 kq çəki itkisi.

Pəhriz yeddi gün üçün nəzərdə tutulub və hər günün menyusu çox ciddi şəkildə tərtib olunur. Birinci gün – bir litr süd. İkinci gün – 500 q kəsmik və 800 ml şəkərsiz meyvə şirəsi (banan və üzümdən başqa). Üçüncü gün – meyvələr və bir litr qazsız su. Dördüncü gün – on ədəd qaynadılmış kartof və yenə də şirə. Beşinci gün – 1,5 kq alma. Altıncı gün – yarım kiloqram mal əti və şirə. Yeddinci gün – yalnız iki litr qatıq.

Dietoloq rəyi: pəhrizin kalori dəyəri çox aşağı – orta hesabla 750 – 800 kkal-dir. Belə bir pəhrizə əməl edə bilmək üçün güclü motivasiya olmalıdır. Başgicəllənmə, müxtəlif vegetativ pozulmalar müşahidə oluna bilər. Yan təsirlərin inkişaf riskinin azalması üçün polivitamin kompleksləri tövsiyə olunur. Pəhrizi həkim nəzarətilə saxlamaq yaxşı olar.

Sürətli arıqlamaq üçün pəhrizlər 1 şəkil

Qatıqlı – qarabaşaqlı pəhriz

Ehtimal olunan effektivliyi: 1-2 həftəyə 7-12 kq çəki itksi.

 Bu pəhrizdə qarabaşaq qaynadılmır, dəmlənir. Beləliklə, bir stəkan qarabaşaq 1,5 stəkan qaynayan suya tökülür, yəni 1 : 1,5 nisbəti gözlənir; yaxşı-yaxşı bürünüb səhərə qədər saxlanır. O, öz buxarında bişərək səhərə artıq hazır olur. Qarabaşağı bütün gün ərzində istənilən qədər yemək olar; amma duzlamaq, ədviyyatla və ya sousla yemək olmaz. Bununla yanaşı, gün ərzində 1 litr 1%-li qatıq da içmək lazımdır. Yeməklərarası dövrdə bir neçə şirin olmayan meyvə, kələm salatı, göyərti, bir qaşıq bal yemək olar ki, pəhrizi axıra çatdıra biləsiniz. İstənilən qədər su, yaşıl çay və ya ot çayı (gündə 1 litrdən az olmamaq şərtilə) içə bilərsiniz.

Dietoloq rəyi: azkalorili, azyağlı pəhrizdir. Pəhrizi saxlayarkən idman məşqlərini də davam etdirmək olar. Lakin məşqlərin intensivliyini 30% azaltmaq lazımdır. Belə pəhrizi uzun müddət saxlamaq çətindir. Çünki orqanizmdə yağda həll olan vitaminlərin azlığı, öd durğunluğu, osteoporoz, maddələr mübadiləsinin başqa pozulmaları inkişaf edə bilər.

10 günlük zülal pəhrizi  

Ehtimal olunan effektivliyi: 10 kq çəki itkisi və daha güclü əzələlər.

Pəhrizin adından da göründüyü kimi 10 gün ərzində menyuda zülallı yeməklərə, o cümlədən ət, kolbasa, yumurta və s. üstünlük təşkil edir və onları istənilən qədər yemək olar. Rasionda karbohidratlar məhdudlaşdırılır. Bu, təkcə un məhsullarına və şirniyyatlara deyil, həm  də istənilən növ çörəyə, bütün dənli bitkilərə, meyvələrə və hətta yerkökü, kartof, qarğıdalı, çuğundur kimi bəzi tərəvəzlərə də şamil edilir. Qatıq, kalmar, krevetka, qurabiyə, ləpə kimi bir çox qida məhsullarından da istifadə olunmamalıdır. Bütün bunları nəzərə alaraq pəhriz menyunuzu özünüz tərtib edə bilərsiniz. Porsiyanın ölçüsü tamamilə sizin öhdənizə buraxılır.

Dietoloq rəyi: pəhriz qidada karbohidratları məhdudlaşdırır. Belə pəhriz 30 yaşdan cavan insanlara daha uyğundur. İlk həftədə sürətli arıqlamaq mümkündür. Amma aktiv həyat tərzini və əmək fəaliyyətini saxlamaqla bu pəhrizə uzun müddət riayət etmək çox çətindir. Baş ağrıları, qıcıqlanma, narahatlıq, depressiv vəziyyət, əhvalın və yuxunun pozulması, arterial təzyiqin artması, qəbizlik və stulun pozulması riski yüksəkdir.

Sürətli arıqlamaq üçün pəhrizlər 2 şəkil

Martin Katanın “Amerikan sürüşkəni” (Roller-coaster)

Ehtimal olunan effektivliyi: gündə 40 dəqiqə fitneslə birlikdə – bir həftəyə 8-9 kq arıqlamaq.

Pəhriz kalori hesabına əsasən üç həftə üçün nəzərdə tutulur və sizin özünüz nə yeyəcəyinizə qərar verə bilərsiniz. Birinci həftənin ilk üç günü hər gün 600 kkal, sonrakı dörd günü isə günə 900 kkal qəbul olunmalıdır. Sonrakı ikinci həftə boyunca gündəlik kalori qəbulu 1200 kkal olmalıdır. Üçüncü həftədə birinci həftə təkrarlanır.

Dietoloq rəyi: azkalorili pəhrizdir, çatışmazlıqları da eynidir. Pəhrizin effektivliyi yüksəkdir və gündəlik fiziki yüklənmə ilə yanaşı həyata keçirilir.

Südlü – salatlı pəhriz

Ehtimal olunan effektivliyi: bir həftədə 5 kq çəki itkisi.

Bu pəhrizdə “südlü” günlərlə “salatlı” günlər bir-birini əvəz edir. “Südlü” günlərdə 500 q yağsız kəsmik yemək və 1 litr qatıq içmək olar. “Salatlı” günlərdə isə istənilən qədər meyvə-tərəvəz salat şəklində yeyilir. Salatın üzərinə zeytun yağı və ya bitki yağı (şərti-salat günü) gəzdirilə bilər.

Dietoloq rəyi: bu, bir həftə boyunca iki klassik yüngülləşdirici günün bir-birini əvəzləməsidir. Belə günləri həftədə bir və ya iki dəfədən çox etmək olmaz. Bu məqsədlə karbohidrat və zülal günləri daha çox istifadə olunur. Bu günləri dalbadal etdikdə əzələ kütləsinin itirilməsinə, nəticə etibarı ilə əhval-ruhiyyənin pisləşməsinə və zəifliyə gətirib çıxarır.  Belə pəhrizi özünüzə uyğun hesab edirsinizsə, onda mütləq polivitaminlər qəbul edin, hərəki aktivliyi isə azaldın.

Sürətli arıqlamaq üçün pəhrizlər 3 şəkil

Yapon pəhrizi

Ehtimal olunan effektivliyi: 13 günə 8 kq-a qədər.

Pəhrizin 13 günlük menyusu geniş şəkildə yazılır. Səhər yeməyində, demək olar ki, həmişə bir fincan kofe suxarı ilə və ya onsuz içilir. Nahar və axşam yeməyi çoxçeşidlidir. Bu yeməklərin hazırlanmasında bir porsiya ət, qaynadılmış və ya qızardılmış balıq, üzərinə yağ gəzdirilmiş qaynadılmış və ya çiy tərəvəzlər, qatıq , yumurta, pomidor şirəsi istifadə oluna bilər. Yeməklərarası dövrdə çoxlu su içmək lazımdır. Şəkər, un məhsulları, şirniyyatlar və alkoqol qəti qadağandır. Bütün yeməklər duzsuz hazırlanır və duzsuz da yeyilir. Pəhrizin müəlliflərinin fikrincə duz istifadə etdikdə pəhriz təsir göstərmir. Yapon pəhrizinin nəticəsi 2-3 il qalır.

Dietoloq rəyi: bu pəhrizə uzun müddət əməl olunarsa, stabil nəticə əldə etmək olar. Məsələ orasındadır ki, hədəfə çatmaq çox çətindir. Daimi aclıq, dərinin quruması, saçların tökülməsi, həzm sistemi orqanlarının funksiyalarının pozulması insanı daim narahat edə bilər.

Ekspres pəhrizin çatışmayan cəhətləri və qurduğu tələlər

  • Arıqlama əsasən su itkisi hesabına baş verir və pəhrizdən sonra itirilmiş çəki tez bir zamanda bərpa olunur.
  • Çox kök insanlar xeyli çəki itirə bilir, çəkisi 65-70 kq olanlar isə belə nəticələrə nail ola bilmirlər.
  • Məhz ekspress pəhrizdən, həmçinin zülal pəhrizindən sonra dəri sallanır.
  • Belə pəhrizlər mədə-bağırsaq, qaraciyər və böyrək problemlərinə səbəb olur.
  • Pəhriz maddələr mübadiləsini zəiflədir, bununla da, arıqlama prosesini ləngidir.

Sürətli arıqlamaq üçün pəhrizlər 4 şəkil

Həkim-terapevt, dietoloq, MBT və idman həkimi Anna Nikitova:

Sürətli arıqlamaq üçün pəhrizlər çox olsa da, onların içərisində konkret seçim etmək çox çətindir. Hər bir pəhriz ərzaq seçiminə və qidalanma rejiminə müəyyən məhdudiyyətlər qoyur. Onların hər birinin kifayət qədər çatışmazlıqları var. Əsas çatışmayan cəhətləri qısa müddət üçün tərtib olunmalarıdır. Bi isə uzunmüddətli vədlər vermir. Nail olunmuş çəki saxlanmır.

Düşünürəm ki, belə “hiyləgər” pəhrizlərlə uzunmüddətli nəticələr əldə etmək mümkün deyil və təcrübəm də fikrimi təsdiqləyir.

Arıqlamaq üçün həyat tərzini tamamilə dəyişmək lazımdır. Arıqlamaq hər gün icrası tələb olunan, bir-birilə qarşılıqlı əlaqədə olan tədbirlər və qaydalar kompleksidir.

Bu yazını paylaşın:
Yazını qiymətləndirin:
Şərhlər
Bu yazıya ərh yazılıb

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.