Qreçka ilə arıqlamaq

11 Avqust 2019 Kateqoriya: Arıqlamaq üçün pəhrizlər Müəllif:
Oxuma vaxtı: 14 dəq Oxunma sayı: 23
Qreçka ilə arıqlamaq şəkil

Qarabaşaq pəhrizi – kifayət qədər sadə və arıqlamağa kömək edən orqanizm üçün faydalı üsuldur. Monodieta yüksək effektivliyinə görə fərqlənir. Necə deyərlər, qaydalara əməl etdikdən sonra qreçka ilə arıqlamaq nəinki bədən formasını, həm də ümumi əhval-ruhiyyəni yaxşılaşdırır.

Bu pəhriz qidalanmasının müsbət tərəfləri çox olduğundan arıqlamağa qərar vermiş qadınların bir çoxu qarabaşaq pəhrizinə üstünlük verir. Qreçka ilə arıqlamaq 7 günlük sxem üzrə aparılır. Arıqlama prosesinin bütün bədəndə bərabər şəkildə və düzgün getməsi üçün dietoloqlar hər günün öz menyusunu hazırlayıblar.

Pəhrizin əsas qaydaları

Hər bir pəhrizin öz qaydaları var və bu qaydalara mütləq riayət olunmalıdır. Bu pəhrizin də bir sıra qaydaları var və onlar ciddi şəkildə icra olunmalıdır:

  1. Fasiləli qidalanmaq lazımdır; gün ərzində 5 dəfədən az yemək olmaz.
  2. Gün ərzində azı 400 q qarabaşaq yarması yeyilməlidir. Səhər yuxudan durduqdan və hamama getdikdən dərhal sonra, heç nə yeməmiş-içməmiş bədən çəkisi ölçülməlidir. Hər dəfə yemək zamanı əsas yemək kimi qaynar suda isladılaraq öz buxarında bişirilmiş qarabaşaq yarması istifadə olunmalıdır.
  3. Pəhrizin effektinin daha da yaxşı olması üçün qızardılmış yox, xam qarabaşaq yemək lazımdır. Amma belə yarmanı tapmaq çox çətindir.
  4. Gün ərzində 1,5 litrdən çox, daha yaxşısı isə 2 litr təmiz su içmək lazımdır.
  5. Axırıncı axşam yeməyini saat 7-dən gec yeməmək lazımdır.

Qreçka ilə arıqlamaq 1 şəkil

  1. Qida rasionuna qarabaşaqla yanaşı azyağlı qatıq, turş meyvələr, o cümlədən nişastasız tərəvəzlər (kələm və yerkökü) də daxil oluna bilər.
  2. Gündəlik menyuya şəkərsiz bitki çayı da daxil etmək faydalıdır. Belə içkiləri hər dəfə yeməkdən yarım saat əvvəl içmək məsləhət görülür. Ot dəmləməsi sinir sisteminin fəaliyyətini normallaşdırır, bu isə arıqlama prosesinə müsbət mənada təsir edir.
  3. Gecə yuxusu təxminən 8 saat olmalıdır. Belə ki, orqanizm üçün sağlam yuxu rejimi vacibdir.
  4. Arıqlayarkən dəridə dartılmalar yarana bilər. Belə problemlərdən qaçmaq üçün dietoloqlar qidalandırıcı effekti olan xüsusi antisellülit kremlər istifadə etməyi məsləhət görürlər. Bununla yanaşı, kontrast duşlar da bu məsələdə faydalı ola bilər.
  5. Pəhriz arıqlamağa kömək edən xüsusi idman məşqləri, fiziki yüklənmələrlə yanaşı aparılarsa, çəki itkisi də daha sürətli olar.
  6. Monodieta qida məhsulunun minimal miqdarı ilə həyata keçirilir. Bu zaman orqanizm vitaminlərlə və minerallarla kifayət qədər təmin olunmur, ona görə də vitamin kompleksləri istifadə etmək lazımdır.

Dietoloqların da dediyi kimi, 7 günə qreçka ilə arıqlamaq orqanizm tərəfindən dözüləndir, amma arıqlama prosesi nəzərə çarpsın deyə, hər günün öz menyusunu tərtib etmək vacib şərtdir. Bir həftəlik pəhrizdən sonra nəticə qane edici deyilsə, pəhrizi bir neçə günlük uzatmaq olar. Amma pəhriz uzadılarsa, meyvə-tərəvəz çox yeyilməlidir.

Qarabaşaq pəhrizinin üstünlükləri 

İstənilən pəhrizin bir sıra üstünlükləri və çatışmazlıqları var, qarabaşaq pəhrizi də istisna deyil. Arıqlamaq istəyərkən məhz bu pəhrizi seçmək üçün onun mənfi və müsbət cəhətləri ilə tanış olmaq lazımdır.

Pəhrizin əsas üstünlüklərinə aşağıdakılar aid edilə bilər:

  1. Minimal xərc. Bu, qarabaşaq pəhrizlərinin əsas üstün cəhətidir. Bir paket qarabaşağın qiyməti baha deyil və pəhrizin əsas tərkib hissəsinin də məhz bu məhsul olduğunu nəzərə alsaq, xərclər minimal olaraq qalacaq. Qarabaşaq ucuzdur, bir paket isə xeyli vaxt istifadə oluna bilər. Bununla yanaşı, ilk günlərdə qarabaşaq sonrakı günlərdən çox istifadə olunur.
  2. Faydası. Qarabaşağın tərkibində çoxlu vitaminlər və minerallar var. Ona görə də orqanizm üçün faydalıdır.
  3. Bişirməyə zərurət yoxdur. Axşamlar bir stəkan qarabaşağı qaynar suda islatmaq kifayətdir ki, səhərə yemək hazır olsun.
  4. Orqanizmin təmizlənməsi. Qarabaşaq yarması liflərlə zəngindir. Bu komponent sayəsində o, orqanizmi toksinlərdən və bağırsaqları toplanıb qalmış şlaklardan təmizləyir. Bundan başqa, qarabaşaq qanı xolesterinin artıq miqdarından təmizləyir.
  5. Effektivliyi. Əgər pəhrizə ciddi əməl olunarsa, bir günə 500 q artıq çəkidən azad olmaq mümkündür. Amma orqanizmin fərdi xüsusiyyətlərini də nəzərə almaq lazımdır. Nəticə həmişə bu dərəcədə nəzərə çarpan ola bilməz.

Qreçka ilə arıqlamaq 2 şəkil

Pəhrizin başlıca çatışmazlıqları

7 günlük qarabaşaq pəhrizinin müəyyən çatışmazlıqları da var. Məsələn, gündəlik menyu minimal ərzaqdan təşkil olunmalıdır. Başlıca çatışmazlıqlara aşağıdakıları aid etmək olar:

  1. Minimal ərzaq seçimi. Bu, monodietadır və bu o deməkdir ki, menyuda ərzaqların çeşidi və miqdarı minimal olmalıdır. Əsas yemək qarabaşaq olaraq qalır. Hər gün bu yarmanı yeyə bilmək üçün insan güclü iradəyə sahib olmalıdır və qarşısına konkret məqsəd qoymalıdır.
  2. Yarmanın dadı. Qarabaşaq sousla birgə dadlı ola bilər, amma belə souslar olmadan onun dadı heç də ürəkaçan deyil. Nəzərə alın ki, qarabaşaq pəhrizi saxlayırsınızsa, yeməyin dadını yaxşılaşdırmaq üçün belə souslardan və yağdan istifadə etmək qadağandır. Arıqlamaq arzusunda olanların bəziləri monodietaya dözə bilmir, çünki yeməyin dadı onları təngə gətirir, duz və ya souslardan istifadə isə nəticəni pisləşdirir.

Yuxarıda sadalananlar təkcə qarabaşaq pəhrizinə deyil, monodietaların bütün qalan növlərinə də aiddir. Belə ki, müəyyən müddət ərzində bir qida ilə qidalanmaq çox çətindir. Pəhrizi asan keçirə bilmək üçün həftəlik menyunu düzgün hazırlamaq lazımdır.

Qreçka ilə arıqlamaq 4 şəkil

Qarabaşaq pəhrizində istifadəsinə icazə verilən ərzaqlar

Qarabaşaq pəhrizi ilə arıqlamaq üçün istifadə edə biləcəyimiz ərzaqların müəyyən siyahısı var. Həftənin hər günü üçün menyu tərtib etmək və əsas yeməkləri qarabaşağa uyğun başqa ərzaqlarla tamamlamaq olar. Belə qida məhsullarına aşağıdakıları aid etmək olar:

  1. Təbii bal. Balı qarabaşaq sıyığına qatmaq olar. 100 qram qaynar suda isladılaraq öz buxarında bişirilmiş qarabaşaq yarmasına bir çay qaşığından az bal istifadə etmək olar. Bal yeməyin dadını yaxşılaşdırmaqla yanaşı, orqanizmi vitaminlərlə təmin edir.
  2. Meyvə qurusu. Qarabaşaq sıyığına bir az meyvə qurusu da əlavə etmək olar. Quru meyvələr həm sıyığa xoş dad verir, həm də orqanizmi mikroelementlər və vitaminlərlə təchiz edir.
  3. Soğan. Soğan təkcə virus xəstəliklərinin profilaktikası üçün faydalı qida deyil, həm də dadlıdır. Buna görə də qarabaşağın dadını xoşagələn edə bilmək üçün istifadə oluna bilər. Onu azacıq yağda qızardıb yeməyə tökürlər.
  4. Təbii yoqurt. Yoqurta təzə giləmeyvələr və ya meyvələr də əlavə edə bilərsiniz. Şəkər istifadə etmək qəti qadağandır. Təbii yoqurt qatıqla birgə istifadə oluna bilər.
  5. Qaynadılmış toyuq əti və ya yağsız balıq. Bir gündə 150 q belə ərzaq yemək olar. Toyuq və ya balıq əti qaynar suda isladılaraq hazırlanmış qarabaşaqla birgə yeyilə bilər. Bu zaman orqanizm əlavə olaraq heyvan zülalı da qəbul edir.
  6. Toyuq və bildirçin yumurtasının ağı. Bu qida qaynadılmış formada, əsas yeməyə əlavə kimi istifadə oluna bilər.

Nəzərə almaq lazımdır ki, bütün icazə verilən qida məhsullarını bir günə istifadə etmək olmaz. Onlar mütləq növbəli şəkildə istifadə olunmalıdır. Yəni quru meyvə və toyuq əti bir gündə yeyilməməlidir; bir gündə yalnız bir növ qida menyuya əlavə oluna bilər.

7 günlük qarabaşaq pəhrizinin arzuolunan nəticələr verə bilməsi üçün hər günün öz menyusunu tərtib etmək lazımdır.

Qreçka ilə arıqlamaq 5 şəkil

7 günlük menyu 

Arıqlama prosesinin düzgün getməsi üçün dietoloqlar uyğun qidalanma menyusu tərtib etməyi və həftə boyunca ona riayət etməyi məsləhət görürlər. Bundan başqa, mütəxəssislər tövsiyə edirlər ki, pəhriz müddətində menyuya salınmamış ərzaqları gözünüzün önündən yığışdırasınız. Bu, sizi pəhrizi pozmaqdan xilas edəcək.

Birinci gün:

  • səhər yeməyi: qarabaşaq yarması (110 qram), yağsız qatıq (120 ml);
  • qəlyanaltı: yaşıl alma;
  • nahar: qaynadılmış və ya buxarda bişirilmiş balıq (100 qram), qarabaşaq yarması (100 qram), tərəvəz salatı (65 qram);
  • atışdırma: yağsız qatıq 120 ml;
  • axşam yeməyi: qaynar suda isladılaraq öz buxarında bişmiş qarabaşaq yarması (140 qram), 1 stəkan yağsız qatıq.

İkinci gün:

  • səhər yeməyi: qaynar suda isladılaraq öz buxarında bişmiş qarabaşaq (120 qram), bir fincan şəkərsiz yaşıl çay;
  • qəlyanaltı: yağsız qatıq (160 ml);
  • nahar: buxarda bişirilmiş toyuq filesi (90 qram), qaynar suda isladılaraq öz buxarında bişmiş qarabaşaq (130 qram), təzə tərəvəzlərdən salat (55 qram);
  • atışdırma: yağsız qatıq (130 ml);
  • axşam yeməyi: 1 stəkan 1%-li qatıq və bir porsiya qarabaşaq yarması.

Üçüncü gün:

  • səhər yeməyi: qarabaşaq yarması (130 qram), təbii yoqurt (180 qram);
  • qəlyanaltı: 1 ədəd qreyfurt;
  • nahar: azyağlı pendir (25 qram), qaynar suda isladılaraq öz buxarında bişmiş qarabaşaq yarması və tərəvəz raqusu;
  • atışdırma: yağsız qatıq (170 ml);
  • axşam yeməyi: 1 stəkan 1%-li qatıq və bir porsiya qarabaşaq yarması.

Dördüncü gün:

  • səhər yeməyi: qaynadılmış toyuq yumurtası və qaynar suda isladılaraq öz buxarında bişmiş qarabaşaq (160 qram);
  • qəlyanaltı: yaşıl alma;
  • nahar: yağsız kəsmik (120 qram), təzə tərəvəzlərdən salat (90 qram), qaynadılmış qarabaşaq (120 qram);
  • atışdırma: bir stəkan yağsız qatıq;
  • axşam yeməyi: bir porsiya qaynar suda isladılaraq öz buxarında bişmiş qarabaşaq və 1 stəkan qatıq.

Beşinci gün:

  • səhər yeməyi: 1 dilim kəpəkli çörək, qaynar suda isladılaraq öz buxarında bişmiş qarabaşaq (180 qram);
  • qəlyanaltı: qaynadılmış çuğundur;
  • nahar: buxarda bişirilmiş toyuq filesi və bir porsiya qarabaşaq yarması;
  • atışdırma: yağsız qatıq (150 ml);
  • axşam yeməyi: bir stəkan qatıq və bir porsiya qarabaşaq sıyığı.

Qreçka ilə arıqlamaq 6 şəkil

Altıncı gün:

  • səhər yeməyi: yağsız kəsmik (120 qram), qaynadılmış qarabaşaq (130 qram), toyuq yumurtası;
  • qəlyanaltı: istənilən növ meyvə;
  • nahar: təzə tərəvəzlərdən hazırlanmış salat (85 qram), qaynadılmış qarabaşaq (120 qram), buxarda bişirilmiş balıq filesi (90 qram);
  • atışdırma: yağsız qatıq (140 ml);
  • axşam yeməyi: 1 stəkan 1%-li qatıq və bir porsiya qarabaşaq sıyığı.

Yeddinci gün:

  • səhər yeməyi: yağsız, təbii yoqurt (120 qram), qaynadılmış qarabaşaq (160 qram);
  • qəlyanaltı: 1 stəkan yağsız qatıq ;
  • nahar: buxarda bişirilmiş toyuq filesi (80 qram), xiyar (55 qram), qaynar suda isladılaraq öz buxarında bişmiş qarabaşaq yarması (120 qram);
  • atışdırma: yağsız qatıq (150 ml);
  • axşam yeməyi: 1 stəkan 1%-li qatıq və bir porsiya qarabaşaq sıyığı.

Duz istifadə etmək olar

Beləliklə, təklif olunan pəhriz monodietadır və bu o deməkdir ki, qarabaşaq yarması və onunla yanaşı istifadəsinə icazə verilən məhsullar rasiona daxil edilə bilər. İstənilən dadlandırıcılar, şəkər, o cümlədən, souslar və duz istifadə etmək qadağandır.

Qidalara dad verən qida əlavələrindən istifadə daha çox yeməyə şərait yaradır; rasiondan duz və ədviyyat çıxarıldıqda yeyilən qidanın miqdarı xeyli azalır.

Tərəvəz istifadə etmək olarmı?

Monodietada bəzi tərəvəzləri müəyyən miqdarda istifadə etmək olar. Pəhrizin klassik versiyasını istifadə etdikdə yeməyin yalnız sonunda tərəvəzləri yemək olar. Pəhrizin yüngül variantına riayət edirsinizsə, menyuya bəzi meyvə və tərəvəzlər də daxil edə bilərsiniz.

Qarabaşaq pəhrizi saxlayarkən brokkoli, təzə xiyar və gül kələmi, həmçinin ispanaq və təzə pomidor yeməyə icazə verilir. Belə pəhrizə ağ kələm uyğun deyil; çünki o, köp yaradır və aclıq hissini artırır.

Menyudan nişasta tərkibli tərəvəzləri çıxarmalı olacaqsınız. Belə tərəvəzlərə kartof, qarğıdalı və çuğundur aiddir.

Əks göstərişlər

Arıqlamaq üçün 7 günlük qarabaşaq pəhrizi, hətta hər gün üçün menyu tərtib olunsa da, orqanizmə zərər vura bilər. Monodietaya başlamazdan əvvəl onun əks göstərişləri ilə tanış olmaq lazımdır.

Məsələn, belə bir pəhrizi hamiləlik zamanı, həmçinin süd verən analara saxlamaq olmaz.

Bundan başqa, qarabaşaq pəhrizi hipertoniklərə, ürək və ya böyrək çatışmazlığından əziyyət çəkən insanlara qadağandır. Qarın boşluğunun cərrahi əməliyyatlarından sonra və ya şəkərli diabetdə başqa arıqlama üsulu seçməli olacaqsınız.

Bu yazını paylaşın:
Yazını qiymətləndirin:
Şərhlər
Bu yazıya ərh yazılıb

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.