Kofe ilə arıqlamaq

09 Avqust 2019 Kateqoriya: Arıqlamaq üçün vasitələr Müəllif:
Oxuma vaxtı: 3 dəq Oxunma sayı: 21
Kofe ilə arıqlamaq şəkil

Doğrudurmu ki, kofeində çəki salmağa kömək edəcək möcüzəvi xüsusiyyət var? Alimlər indiyə qədər tədqiqat aparırlar, amma onlar kofe ilə arıqlamaq mümkündür, ya yox müəyyənləşdirə bilməyiblər. Bir çox dietoloqlar və pasientlərin özləri kofein pəhrizinin kifayət qədər təsirlini olduğunu deyirlər.

Qəhvə maddələr mübadiləsinə sürətləndirir və orqanizmi daha çox yağ yandırmağa vadar edir. Belə ki, çoxları qida qəbulunu – çox vaxt səhər yeməyi və ya naharı bir fincan qəhvə ilə əvəz etməyə başlayıb. Bu doğru deyil: aclıq hissinin keçməsinə baxmayaraq, belə qidalanma sağlamlıq üçün zərərlidir.

Kofenin başlıca arıqladıcı təsiri aşağıdakılardır:

  • Mədəni doldurma hesabına iştahanı azaldır və qlikogen çatmazlığına təsir göstərir;
  • Sidikqovucu təsir edir. Bir sözlə, artıq mayeni orqanizmdən kənarlaşdırmaqla çəkinin azalmasına səbəb olur;
  • İnsulini aktivləşdirir; bunun hesabına qlükoza daha fəal utilizasiya olunur;
  • Maddələr mübadiləsinin aktivləşdirir, hərəki aktivliyi artırır və artıq yağların yanma proseslərini sürətləndirir.

Lakin bu təsir gün ərzində 2-3 fincan qəhvə içdikdə olacaq.

Qəhvə pəhrizi

Digər pəhrizlər kimi qəhvə pəhrizi də fiziki aktivlik və kosmetik proseduralarla kompleks yanaşma tələb edir. İdeal halda kofe ilə arıqlamaq üçün mütləq 12 gün ərzində 17 saatlıq intervalla içmək lazımdır. Gündə 2 fincan kofeni rasionunuza daxil edin.

Kofe ilə arıqlamaq 1 şəkil

Qəhvə pəhrizinin menyusu:

  • Səhər yeməyi – buxarda bişirilmiş omlet, tərəvəz salatı və ya raqusu, qaynadılmış toyuq və ya ət (təxminən 150 q), limonlu yaşıl çay.
  • İkinci səhər yeməyi – 1 stəkan kofe və bir dilim pendir (10 q).
  • Nahar – yaşıl qabaq və balqabaqdan hazırlanmış püre-şorba, toyuğun dərisiz döş əti, tərəvəz şirəsi.
  • Günortadan sonra – yağlılığı 10% olan bir qaşıq qaymaq və bir fincan qəhvə.
  • Şam yeməyi – kefir və ya şəkərsiz yoqurt, taxta peçenye.

Qəhvəni mis qəhvə qabında bişirmək mütləqdir, keramik və ya gümüş qablarda servis edin (plastikdən istifadə etmək olmaz). Kofe ilə arıqlamaq istəyirsinizsə, qara istiot, vanil, darçın kimi ədviyyatlar da istifadə edə bilərsiniz; şəkər və onun əvəzləyicilərini istifadə etmək isə məsləhət görülmür.

Qəhvəni dərhal və bir uduma içmək lazım deyil, bir qurtum alıb ağzınızda saxlayın. Hər qurtumdan zövq alın, onun bütün ətrini hiss edin, axı o mənimsənilməsi ağız boşluğundan başlayır.

Yağlı və şirin qida məhsullarını, ağ unu və fast-food kimi “boş kalori”li qidaları rasionunuzdan çıxarın. Az-az yeyin. Əgər kofe aktivliyin artmasına və yuxusuzluğa səbəb olmursa, təklif olunmuş menyunu günortadan sonra və şam yeməyinin yerinə keçirin; gününüzü bir fincan kofe ilə bitirin.

 

Bu yazını paylaşın:
Yazını qiymətləndirin:
Şərhlər
Bu yazıya ərh yazılıb

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.