Arıqlamaq üçün kəmərlər

14 Avqust 2019 Kateqoriya: Arıqlamaq üçün vasitələr Müəllif:
Oxuma vaxtı: 5 dəq Oxunma sayı: 66
Arıqlamaq üçün kəmərlər şəkil

Hələ də bəzi insanlar inanır ki, heç bir əziyyət çəkmədən sehirli tabletlər və ya qadjetlər (mini-proqramlar) sayəsində arıqlamaq olar. Məhz onlar arıqlamaq üçün kəmərlər kimi fitnes avadanlıqlarının daim məşhur olmasına və belə avadanlıqların istehsalının və satışının günü-gündən artmasına səbəb olurlar.

Qarnı və beli bir an içində xoşagəlməz görüntüdən xilas edəcək aksesuarı almamaq üçün özünü məcbur etmək çox çətindir. Bütün açıq və gizli reklamlar belə kəmərlərin faydalı təsirinə qaranti verir. Belə ki, arıqlamaq üçün kəmərlər şlakları və toksinləri orqanizmdən xaric edir, qan dövranı və mədə-bağırsaq traktının fəaliyyətini yaxşılaşdırır, maddələr mübadiləsini sürətləndirir, osteoxondroz, hamiləlikdən sonra qarnın sallanması və başqa problemlərin qarşısını alır. Bunun üçün sadəcə olaraq düzgün kəməri seçməlisiniz:

  • Vibromasaj;
  • Sauna effekti ilə;
  • İmpulsiv miostimulyator;
  • Kombinəolunmuş.

Arıqlamaq üçün vibromasajlı kəmərlər elə də çox istifadə olunmur. Görünür, insanların əksəriyyəti şüuraltı da olsa, başa düşürlər ki, vibrasiya ilə qarnı arıqlatmaq və beli incəltmək olmaz. Belə kəməri 2-3 dəqiqə geyinsəniz, əzələlərinizin gərginliyi azalacaq, amma uzunmüddətli vibrasiya əzələlər üçün heç də yaxşı nəticələnməyəcək.

Arıqlamaq üçün kəmərlər arasında kombinasiyalı – əzələləri süni surətdə yığan və qarnı isidən formaları satışa liderlik edir. Bəs onlar effektli və zərərlidirmi?

Arıqlamaq üçün kəmərlər necə təsir edir. Qarın tərləyir – yağlar itirilir?

Bu səhv iddiadır. Üzərinə termoelement çəkilmiş neopren parça ilə bel nahiyəsini bürümək lokal tərləməyə səbəb olur, bu zaman buxarlanma baş vermir. Bu zaman aşağıdakıları bilməlisiniz:

  • Tərin maye tərkibi – sudur. Onun 90%-ini tər vəziləri qan plazmasından, 10%-ni isə dərialtı piy toxumasından əldə edir. Bu prosesdə qarın piyi iştirak etmir.
  • Dərialtı piy toxumasının susuzlaşması axıra qədər getmir və onun ləğvi orqanizmin əsas tapşırığına çevrilir.
  • Yağların parçalanma prosesi baş vermir. Tərləmə zamanı orqanizmdə asetilxolin sintez olunur; yağların parçalanmasında iştirak edən hormonlar və fermentlər isə sintez olunmur.
  • 1 ml tər ifraz olunması üçün 2,4 kC tələb olunur. Belə enerji sərfi yüksək temperaturlu stressə təkcə qarın yox, bütün bədən məruz qalsa da (məs., saunada), həqiqi tərləmə üçün çox azdır.
  • Bürünmələrin altında tərləmə ciddi dəri problemlərinə səbəb ola bilər.

Arıqlamaq üçün kəmərlər 2 şəkil

Diqqət! Arıqlamaq üçün kəmərlər öz termoeffekti ilə yalnız soyuq nəticəsində yaranan sistitdə faydalı ola bilər. Qalan bütün hallarda yerli isitmə daxili orqanların genişmiqyaslı iltihabi xəstəliklərinə gətirib çıxara bilər.

Əzələlərin passiv stimulyasiyası – yastı qarına zəmanət

Bu da səhv anlayışdır. Qarın presinin aşağı hissəsinin reflektor yığılması da arıqlamağa kömək etmir. Amma kəməri qarın presi əzələlərinin işlədilməsindən sonra miostimulyator geyinilərsə, aşağıdakıları gözləmək olar:

  • Lokal krepaturanın inkişafının qarşısının alınması və ya ondan azad olmaq;
  • Qarın əzələlərinin gələcəkdə yüksək yüklənmələrə qarşı dözümlülüyünün formalaşması;
  • Sinir-əzələ qarşılıqlı əlaqəsinin yüksəlməsi;
  • Pres əzələ liflərinin tonusunun, elastikliyinin, davamlılığının və gücünün yaxşılaşması.

Özünüz də gördüyünüz kimi piy toxumasından heç söhbət də getmir. Bura əlavə etsək ki, orqanizm kəmər altında əzələlərin yığılmasına heç bir kilokalori də sərf etmir, onda arıqlamaq məqsədilə belə kəmərlərin istifadəsi tam mənasızlaşır.

Arıqlamaq üçün kəmərlər 4 şəkil

Miostimulyatorlardan gözləntiləri sadalayarkən sonuncu bənd yeni övladı olmuş anaların yəqin ki, diqqətini cəlb etdi. Amma onlar bilməlidirlər ki, arıqlamaq üçün kəmər bir dəfə taxılmaqla istədikləri effekti verməyəcək. Belin konturlarının arzuolunan səviyyədə olması üçün gərək kürək və qarnın çəp əzələlərini də işlədəsiniz.

Arıqlamaq arzusundasınız? “Az hərəkət edəcəm, çox yeyəcəm və heç bir hərəkət etməyəcəm, əvəzində arıqlamaq üçün kəmərlər taxıb arıqlayacam” bu cəfəngiyyatı unudun! İdmanla məşğul olun! Qida qəbulu və idman arasındakı enerji defisitini artıq yağlar hesabına təmin edin və arıqlayın.

Bu yazını paylaşın:
Yazını qiymətləndirin:
Şərhlər
Bu yazıya ərh yazılıb

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.