Arıqlamaq üçün rəqslər

07 Avqust 2019 Kateqoriya: Arıqlamaq üçün idman Müəllif:
Oxuma vaxtı: 9 dəq Oxunma sayı: 22
Arıqlamaq üçün rəqslər şəkil

Məşqsiz  arıqlamaq və çəkini stabil saxlamaq necə mümkündür? Bəziləri idman zalına getməyə tənbəllik edir, digərləri üçün isə bu, dəhşətli dərəcədə darıxdırıcıdır. Kim deyir ki, arıqlamaq yalnız o yolla mümkündür? Alternativ yol var – ev şəraitində arıqlamaq üçün rəqslər.

Məqalənin içərisindəkilər

  1. Rəqsin faydası nədir?
  2. Evdə necə məşq etmək olar? – yeni başlayanlar üçün qaydalar
  3. Ehtiraslı zumba
  4. Şərq rəqsləri
  5. Strip-plastika – əsas hərəkətlər
  6. Yeni başlayanlar üçün rəqs aerobikası
  7. Step platformasında məşq

Rəqsin faydası nədir?

Rəqs təkcə fitnesi əvəz etmir. Onun sağlamlıq üçün faydadaları da var və bunu çoxsaylı araşdırmalar göstərib. Siz özünüz də 1 həftə sonra orqanizminizdəki müsbət dəyişiklikləri görəcəksiniz.

Hesab olunur ki, gün ərzində hətta 20 dəqiqə rəqs etmək bədənimizə güclü enerji verir.

Rəqs zamanı bütün əzələlərimiz işləyir. Axı ayaq və qolları fəal hərəkət etdirirsiniz. Gövdəni əyir, boynunuzu tərpədirsiniz və s. Aktiv hərəkət zamanı qan dövranı yaxşılaşır, bütün daxili orqanlar oksigenlə təmin olunur. Bu da maddələr mübadiləsini sürətləndirir.

Rəqs edərkən qan damarlarla çox sürətlə axır – durğunluq aradan qalxır; damar divarları daha elastik olur. Buna görə də rəqs aktiv sürətdə ürək-damar xəstəliklərinin qarşısını alır. O, arıqlamağa kömək edir, mədə-bağırsaq sisteminin fəaliyyətini normallaşdırır, qaməti yaxşılaşdırır.

Arıqlamaq üçün rəqslər həm də psixoemosional vəziyyətimiz üçün çox faydalıdır. Zumba, step, şərq rəqsləri sayəsində orqanizmdə endorfin sintez olunur. Bu, xoşbəxtlik hormonudur;  əhvalımızı yaxşılaşdırır, dünyaya baxışımızı müsbətləşdirir. İnsanı bütün gün boyunca şən əhval-ruhiyyədə saxlayır və onu pozitivə yükləyir.

Arıqlamaq üçün rəqslər 1 şəkil

Evdə necə məşq etmək olar? – yeni başlayanlar üçün qaydalar

Konkret rəqslər haqda danışmazdan əvvəl bir neçə məsləhət:

  1. İstənilən rəqsi isinmə hərəkətləri, xüsusilə enerjili rəqslər ilə başlayın. Bunu etməsək, əzələlərimizi ciddi zədələyə bilərik.
  2. Rəqslərin təsiri məşqlərin müntəzəmliyindən asılıdır. Həftədə 2-3 dəfə 40-60 dəqiqə və ya hər gün 20-30 dəqiqə məşğul olmaq olar. Əsas odur ki, fasilə uzun olmasın.
  3. Rəqsləri səhər də, axşam da etmək olar, təki mədə dolu olmasın. Yeməkdən 1-1,5 saat sonra rəqslə məşğul olmaq olar. Rəqsi bitirən kimi mətbəxə keçməyə tələsməyin. Heç olmasa 20 dəq. gözləməlisiniz. Yağlı və karbohidratlı qidadan uzaq durmalı olacaqsınız. Aşağı karbohidratlı menyuya köklənin.
  4. Məşqlər üçün sizə məkan lazım olacaq. İdeal variant – geniş zal və böyük güzgüdür. Belə şəraitdə bütün səhvlərinizi görüb düzəldə bilərsiniz. Otaqda da məşğul ola bilərsiniz. Gərək o geniş və havası təmiz olsun.
  5. Rəqs üçün hər hansı xüsusi geyim lazım deyil. Əsas odur ki, geyiminiz hərəkətinizə mane olmasın. Bud və qarnın artıq yağlarından tez qurtulmaq istəyirsinizsə, arıqlamaq üçün istehsal olunan xüsusi bridci geyinə bilərsiniz. Ayaqqabıları unutmayın. Yalın ayaqla oynamamaq yaxşıdır, çünki ayaqlara yük düşür; təbii ki oriental rəqs istisnadır.

Arıqlamağa kömək edən 5 rəqs növü ilə tanış olaq:

Ehtiraslı zumba

Bu bir çox qadınların sevdiyi rəqs növüdür. Effekti artıq bir neçə məşqdən sonra görünəcək. Rəqs zamanı hərəkətlər çox aktivdir. 15 dəqiqəyə siz 3 dəfə tərləyəksiniz.

Rəqs bütün əzələ qruplarına təsir edir və bu onun müsbət tərəfdir. Rəqs aerobikasının bu növü ürək və damarlara da faydalıdır. Maddələr mübadiləsini sürətləndirir və qanda şəkərin səviyyəsini azaldır. Bununla yanaşı, zumba immuniteti gücləndirir, stressi aradan qaldırır və güclü enerji verir.

Yəqin sizə də maraqlıdır ki, nə qədər kalori yanır? Zumba 1 məşqdə 400-500 kalori yandırır. Peşəkarlar  yükü artıraraq kalori sərfini də artıra bilərlər. Bu fəaliyyət kalori sərfinə görə kikboks və istənilən növ kardio məşq qədər yaralıdır.

Arıqlamaq üçün rəqslər 2 şəkil

Şərq rəqsləri

Şərq rəqslərinin xüsusən qadınlar üçün faydalarını qiymətləndirmək çox çətindir. Budları hərəkət etdirərkən çanaq orqanlarının qan təminatı yaxşılaşır. Bu da yumurtalıqların fəaliyyətini bərpa edir, uşaqlığın selikli qişasına müsbət təsir göstərir. Şərq rəqsləri aybaşı sikli zamanı spazmı azaldır.

Eləcə də qol və çiyin nahiyəsinin əzələlərinə yaxşı təsir göstərir. Qabırğaarası əzələləri inkişaf etdirir, bu da qadın sinəsini sərt və dik edir.

1 saat məşqə 200-300 kalori yandırmaq olar. Zumba qədər çox kalori sərf etməsə də, bədən dəqiq gümrah olur.

Məşqlər ilk növbədə qarnı və budu tonuslandırır. Məşqlər 30 dəqiqədən artıq çəkmir. Həftədə 3 dəfə məşq etsəniz, nəticə özünü çox gözlətməyəcək. Bundan başqa, şərq rəqsləri ilə mütəmadi məşğul olmaq sizin şarmınızı və yerişinizi yaxşılaşdıracaq.

Strip-plastika – əsas hərəkətlər

Bu rəqs qısa müddətdə sizə düzgün bədən forması verəcək. Strip-plastika özündə  aerobika, gimnastika və bir çox rəqs növlərinin elementlərini birləşdirir. Bu növlə daimi məşğul olsanız, nəticə qaçış və qüvvət məşqlərindəki kimi olacaq.

Strip-plastika bütün əzələ qruplarına təsir edir. 1 saatlıq aktiv məşqlə 500 kalori yandırmaq mümkündür.

Dinamik yük bədəndə bərabər paylanır. Onurğa üçün çox faydalıdır.

3 aya sizin qamətiniz şahzadələrinki kimi olacaq. Bu rəqs qadını güclü edir və seksuallığına inam yaradır.

Yeni başlayanlar üçün rəqs aerobikası

Rəqs aerobikası zumbadan da effektlidir. Bu gözəl, energetik rəqs növünü Denis Ostin yaradıb. Rəqs aerobikasının əsas üstünlüyü yağların yanma prosesini sürətləndirməsidir.

Siz özünüzə mərhəmət göstərməsəniz və Denis kimi məşq etsəniz, 1 saata 500 kkal yandırarsınız. Orta hesabla 350-500 kkal yandırmaq mümkündür.

Məşq zamanı bütün əzələləər çalışır. Aaerob rəqslər çox intensiv olur, ona görə də gərək yüklənməyə hazır olasınız.

Step platformasında məşq

Əgər sizin məqsədiniz gözəl ayaqlara sahib olmaqdırsa, daha yaxşısını tapa bilməzsiniz. Çətin ki, hansısa başqa bir proqram budlar və sağrı üçün bu qədər böyük yük versin. Proqram elastiklikdən başqa nə vəd edir?

  • Artrit və osteoporozun profilaktikası;
  • Ayaq əzələlərini möhkəmləndirir;
  • Bud və baldırlara daha gözəl forma verir;
  • Ağır olmayan qantellər sayəsində döş və çiyin nahiyəsinin əzələlərini möhkəmləndirir;
  • Artıq çəkidən azad olmağa kömək edir;
  • Ürək, damar və vestibulyar aparatı möhkəmləndirir.

Kaloriyə gəlincə, bu amil arıqlamaq üçün məşğul olan şəxsin çəkisindən asılıdır. Çəki yuxarı olduqca yandırılan kalori də çox olur. Orta hesabla 1 saata 400-750-ə qədər kkal yandırmaq olar.

Ən əsası odur ki, məşqləri saxlamayın. Arıqlamaq üçün rəqslər çoxdur, əgər bir növ sizə uyğun olmadısa, digərini sınayın. Mütləq ruhunuza yaxın bir rəqs tapa biləcəksiniz. Düzgün qidalanmanı da unutmayın.

Mənim fikrimсə, rəqs və aşağı karbohidratlı pəhriz ev şəraitində arıqlamanın etibarlı variantıdır. Müntəzəm məşq etməklə füsnkar görünəcəksiniz.

Bu yazını paylaşın:
Yazını qiymətləndirin:
Şərhlər
Bu yazıya ərh yazılıb

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.