Necə arıqlamaq olar  

08 Avqust 2019 Kateqoriya: Arıqlamaq üçün nə etməli Müəllif:
Oxuma vaxtı: 5 dəq Oxunma sayı: 16
Necə arıqlamaq olar şəkil

Arıqlamaq, xüsusən də tez arıqlamaq lazım gəldikdə, yeməyin miqdarı yox, tərkibi ön plana keçir. Ağır pəhrizlər hamıya uyğun deyil – onlara riayət etmək çətindir, bəzən hətta əks nəticələr meydana çıxır.  Buna görə də, təhlükəsiz şəkildə “necə arıqlamaq olar?” sualına cavab axtaran ABŞ alimləri arzuolunmaz çəkilərdən qurtulmağın yüz faiz effektli üç üsulunu tövsiyə ediblər. Artıq çəkidən dəqiq azad olma yollarını tətbiq etmək üçün mütəxəssis fikrinə qulaq asmaq lazımdır – bu isə heç də çətin deyil.

Bu məqalədə həm “sürətli və effektiv necə arıqlamaq olar?”, həm də “arzuolunan çəkini uzun müddət hansı metodların köməyi ilə saxlamaq mümkündür?” kimi çoxlarını maraqlandıran suallara aydınlıq gətirməyə çalışıcağıq. Sehirli tablet gözləmək mənasızdır. Başa düşmək lazımdır ki, istifadə olunan bütün metodlar fizioloji proseslərə təsir edir və sehirlə heç bir əlaqəsi yoxdur. Əks halda kök insanlar ümumiyyətlə mövcud olmazdı.

Sürətli və effektli şəkildə necə arıqlamaq olar? – alimlərin 3 faydalı məsləhəti

Gündə bir alma – və dietoloqa ehtiyac yoxdur. ABŞ-ın Tafts Universitetinin (ing. Tufts University) alimləri sübut etmişdilər ki, rasionda meyvə və tərəvəzlərin olmaması piylənməyə və xəstəliklərə gətirib çıxarır. Bu, dietoloqların sadəcə standart tövsiyəsi deyil, alimlərin rəyidir. Tədqiqatlar vasitəsilə müəyyən olunmuşdur ki, planetin əhalisinin 90%-i meyvə-tərəvəz və başqa lifli qidaları kifayət qədər istifadə etmir. Məhz bu amil hipertoniya, piylənmə və diabet kimi xəstəliklərin daha çox rastlanmasına gətirib çıxarır. Belə problemlərdən qaçmaq üçün gündə 300 qram meyvə yemək məsləhət görülür. Bu da iki alma yeməyə bərabərdir. Yalnız bu yol arıqlamağa və çəkini normada saxlamağa kömək edir.

Necə arıqlamaq olar 1 şəkil

Artıq çəkinin gizli səbəblərindən qurtulun. Gizli düşmənlər trans-yağlar və natrium duzlarıdır. Nəyə görə gizli adlandırılırlar? Çünki onlar əksər qidaların tərkibinə daxildir və heç də hamı bu haqda məlumatlı deyil. Trans-yağlar nədir?  Trans-yağlar dedikdə ilk növbədə marqarin – hidrogen ionlarından məhrum olunmuş bitki yağları nəzərdə tutulur. Bu məhsullar orqanizm üçün çox zərərlidir və sənaye istehsalı olan qurabiyələr, bütün şirniyyatlar, çörəklər, konfetlər, qaymaqlar, yoqurt kimi süd turşulu məhsulların tərkibinə daxil edilir. Bu yolla sahibkarlar daha ucuz qida məhsulunun istehsalına nail olurlar. Belə məhsulların əksəriyyətinə hər insanın yaşadığı ərazidə rast gəlmək olar. Onların hətta az miqdarda istifadəsi arıqlamağa mane olur.

İkinci gizli səbəb isə duzdur. Duz haqda danışmazdan əvvəl qeyd etmək lazımdır ki, onun gün ərzində 3 qram istifadəsi yolveriləndir. İnsanlarsa daha çox duz istifadə edirlər. Məsələn, bir çay qaşığı soya sousunda elə həmin miqdarda, bir dilim çörəkdə isə 0,5 qram duz olur. Duz arıqlamağa necə mane ola bilir? Ən sadə izahat: natrium duzu suyu hüceyrəarası mühitdə saxlamaqla çəki itkisinin qarşısını alır. Və oksigenlə reaksiyaya girərək yağların yanma prosesini ləngidir. Duzun orqanizmdə suyu ləngitməsindən danışırıqsa, ödemlər də qeyd olunmalıdır. Onlar kosmetik defektdir və gözlə görünürlər.

Necə arıqlamaq olar 2 şəkil

Harvard tibb məktəbinin həkimləri ABŞ-da hipertoniya və piylənmənin müalicəsində rasionda duzun azaldılması proqramlarından istifadə edirlər. Onlar müəyyənləşdiriblər ki, 90% hallarda belə proqramı kontrol altında saxlamaq mümkün olur. Alimlər qısaca olaraq belə izahat verirlər: artıq duz və trans-yağlardan azad olun, onda asanlıqla arıqlaya biləcəksiniz. Sağlamlığınızın dəstəklənməsi isə qazancınız olacaq.

Bir az italyansayağı qidalanın. Şeffild Hallam Universitetinin (ing. Sheffield Hallam University) alimləri hesab edirlər ki, Aralıq dənizi pəhrizi ilə arıqlamaq daha asandır. Pəhriz bitki yağları – ilk növbədə zeytun yağı, çərəzlər, lifli qida məhsulları, meyvə-tərəvəz və ətlə zəngindir. Bundan başqa, müxtəlif faktorların birgə təsiri nəticəsində arteriya və venalarda azot-oksidin miqdarı azalır, beləliklə, arterial təzyiq normaya düşür. Alimlər hesab edirlər ki, qidalanmanın bu forması arıqlama ilə yanaşı istifadə olunduqda bütövlükdə orqanizmə sağlamlaşdırıcı təsir göstərir.

Bu yazını paylaşın:
Yazını qiymətləndirin:
Şərhlər
Bu yazıya ərh yazılıb

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.