Arıqlamaq istəyirəm

06 Avqust 2019 Kateqoriya: Arıqlamaq üçün nə etməli Müəllif:
Oxuma vaxtı: 7 dəq Oxunma sayı: 41
Arıqlamaq istəyirəm şəkil

Necə arıqlamaq olar, hardan başlamaq lazımdır – bu kimi suallar sosial şəbəklərdəki qadın forumlarında tez-tez verilir. Qeyd etmək lazımdır ki, qeyri-düzgün yanaşma, pəhrizlərin və ya idmanın səhv istifadəsi arzuolunmaz çəkidən qurtulmaqda maneə ola bilər. Elə isə nədən başlamaq lazımdır.

Arıqlamaq nəzəriyyədən başlayır

Arıqlamaq arzusunda olan insan ilk növbədə bilməlidir ki, orqanizmə daxil olan kalori sərf olunandan az olduqda çəki atmaq mümkündür. Kalori çatışmazlığı orqanizmin öz yağ ehtiyatından istifadə etməyinə və nəticədə arıqlamağa gətirib çıxarır. Deməli, sizin qarşınızda duran tapşırıq bu kalori defisitini yaradan metodları seçməkdir. Əslində isə bunun üçün iki variant daha effektlidir – pəhrizlər və fiziki aktivlik (idman və ya rəqs). Gəlin bu haqda bir az geniş danışaq.

Pəhrizlə necə arıqlamaq olar

Bütün pəhrizlər qidalanmanın məhdudlaşdırılmasıdır. Müxtəlif pəhrizlər qidalı maddələri rasionumuzda müxtəlif şəkildə məhdudlaşdırır. Amma onların hamısının məğzi eynidir – minimal kalorili qida məhsullarından ibarət menyu tərtib edib müəyyən vaxt ərzində istifadə etmək. Bununla da, pəhrizlər orqanizmə daxil olan kalorini azaldır, sərf olunan kalori qəbul olunanı keçir və bu itkini kompensə etmək üçün yağların yanma prosesi dövrəyə qoşulur.

Pəhrizlərin bəzi çatışmazlıqları var. Əvvəla, hamı aclıq hissilə mübarizə apara bilmir. İkincisi isə, qida məhdudiyyəti insanlarda psixoloji diskomfort yaradır və psixikada stress kimi əks olunur. Stress altında arıqladıqda orqanizm bunu təkrarlana biləcək zorakılıq kimi qəbul edir. Buna görə də, pəhriz qurtardıqdan sonra itirilmiş çəkini bərpa etməyə, hətta daha artıq çəki yığmağa çalışır.

Belə çıxır ki, sonradan itirilmiş çəkini bərpa etmədən arıqlamaq üçün rahat qəbul edəcəyiniz pəhrizlər və ya metodlar seçməlisiniz. Ona görə də, “sürətli arıqlamaq istəyirəm” deyə düşünüb ağır, ciddi qida məhdudiyyəti olan pəhrizlər saxlamaq əvəzinə daha mülayim pəhrizlər seçib ləng, lakin zəmanətli arıqlaya bilərsiniz.

Arıqlamaq istəyirəm 1 şəkil

Bundan başqa, daha komfortlu arıqlamanı təmin etmək üçün “öz qida”nızı və qida qrupunuzu tapmaq məsləhətdir. Sözə diqqət edin – “komfort” – yəni pəhriz məhz komfortlu olmalıdır. Onu tapmaq çətin deyil – əvvəlcə müxtəlif tərəvəzli (yüngülləşdirici) günlər edin və hansı gün daha çox xoşunuza gəlirsə, pəhrizinizi onun bazasına uyğun qurun.

Tərəvəzli günlər – hansı pəhrizin sizin üçün daha rahat və effektli olduğunu müəyyənləşdirə bilməyiniz üçün müxtəlif tərəvəzli günlər var. Həmin günlərdə seçilən proqramdan asılı olaraq müəyyən bir qida (məs., alma) günün əsas qidası olur və orqanizmi minimal yükləməklə şlaklardan azad olunmasını dəstəkləyir. Pəhrizinizi belə günlərə istinadən seçmək məyus olma ehtimalını azaldır.

Sevdiyiniz pəhriz – eyni anda bir neçə qida məhsulunu test etmək istəyirsinizsə, sevdiyiniz yeməyin tərkibinə nəzər salın. Belə ki, yeməyin tərkibinə daxil olan komponentlər özləri müxtəlif tərəvəzli günlərin proqramına daxildir. Buna görə də, insan ondan usanmır və bununla yanaşı, qeyd etmək lazımdır ki, belə pəhriz ən çox üstünlük verilən arıqlama pəhrizləri siyahısında ilk üçlükdədir.

Fiziki aktivlik hesabına arıqlamaq istəyirəm

Fiziki yüklənmə kalori balansına bir qədər fərqli yanaşma təklif edir. Bu zaman qəbul etdiyimiz kalorini azaltmırıq, amma sərf etdiyimiz kalorini fitnes salonunda və ya rəqs studiyalarında məşqlər sayəsində artırırıq. Aktiv insanlara bu metod digəri ilə müqayisədə daha uyğundur.

Arıqlamaq istəyirəm 2 foto

Metod effektivliyinə görə pəhrizləri çox arxada qoyur, amma bir məqama diqqət edin. Statistika göstərir ki, fitnes zallara arıqlamaq arzusu ilə gələn xanımların 7/9-i artıq ikinci həftə məşqi dayandırır. Özlərinin də dediyi kimi “belə arıqlamaq düşündüklərindən də çətindir”. Psixoloqlar onların həqiqətən arıqlamaq arzusunda olmadığını iddia edirlər; çünki arıqlamaq istəyən insan məqsədinə nail olmaq naminə istəməsə də və bacarmasa da, var qüvvəsi ilə çalışar.

Belə vəziyyətdə nə məsləhət görmək olar? Sadəcə bir çıxış yolu var – məşqlərə dözümünüzü yoxlamaq üçün özünüzü ev işlərində sınayın.

Arıqlamaq üçün məşqlər. Fiziki məşqlərin sizə uyğun olub-olmamasını dəqiqləşdirmək üçün videolara baxa bilərsiniz. Belə videoları internətdə asanlıqla tapmaq mümkündür. Və videolara baxdıqdan sonra sizə məlum olacaq, aerobika və ya aktiv rəqslər sizə uyğundur, ya yox. Belə kompleksi evdə sərbəst şəkildə də etmək olar.

Arıqlamaq üçün iplə tullanmaq. Arıqlamaq istəyirəm deyib, lakin fitnes salonlara getmək istəməyən insanlara bu universal idman hərəkəti tam uyğundur. Enerji sərfinə görə iplə tullanma ciddi rəqs fitnesi ilə eyni sırada durur. Üstün cəhəti ondadır ki, bu növ məşqləri minimal xərclə və istənilən yerdə icra etmək olar.

Necə sürətli arıqlamaq olar

Bəzən insan sürətli arıqlamaq istəyir. Bu mümkündür, amma bir günə deyil, bir həftəyə və ya 10 günə. Ekstremal arıqlamaq orqanizm üçün çox zərərlidir, lakin bir həftə ona qatlaşmaq olar. Bu zaman kəsimində iradənizi səfərbər edib, məqsədə – arıqlamağa köklənməlisiniz. Bununla yanaşı, unutmaq olmaz ki, pəhrizdən sonra adi qidalanma rejiminə tədricən və ehtiyatla keçmək lazımdır. Əks halda itirdiyimiz çəkini geri qazana bilərsiniz və əziyyətiniz hədər gedər.

Bir həftəyə necə arıqlamaq olar. Belə qısa müddət ərzində hətta 5-7 kq-a qədər arıqlamaq olar. Bunun üçün bəzi proqramlar işlənib. Lakin arıqlama proqramını seçərkən öz iradə və istəyinizin həddini də nəzərə almaq lazımdır.

Qarını necə arıqlatmaq olar. Əgər bədəninizin məhz həmin nahiyəsi sizi narahat edirsə, bunun üçün xüsusi proqramlara müraciət edə bilərsiniz.

Bu yazını paylaşın:
Yazını qiymətləndirin:
Şərhlər
Bu yazıya ərh yazılıb

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.