Ac qalmadan arıqlamaq

13 Avqust 2019 Kateqoriya: Arıqlamaq üçün nə etməli Müəllif:
Oxuma vaxtı: 6 dəq Oxunma sayı: 29

Arıqlamaq üçün ac qalmağın mənfi tərəfləri haqda çoxsaylı fikirlər var. Aclıq hissi arzuolunan nəticəni əldə etməyə mane olan “ehtiyatın” toplanmasına gətirib çıxarır. Orqanizmdə suyun miqdarı nə həddən çox, nə də az olmalıdır. Artıq su ödemlərə və çəkinin artmasına; kifayət qədər olmaması isə maddələr mübadiləsinin pozulmasına və zərərli komponentlərin orqanizmdə ləngiməsinə gətirib çıxarır. Hüceyrə, toxuma və orqanlarda gedən bütün mübadilə prosesləri suyun iştirakı ilə həyata keçir.

Suyun orqanizmdəki funksiyasını “daxili ruh” ifadəsi ilə müqayisə etmək olar. Belə ki, onun təsiri ilə şlaklar, toksinlər və başqa tullantılar orqanizmdən kənarlaşır. Suyun miqdarı hesablanarkən 30 ml su: 1 kq çəki nisbəti nəzərə alınır. Onun ümumi həcmi gün ərzində bərabər paylanır və az-az udulur. Su yeməklə kəsişməməlidir. Səhər yeməyinə qədər 1 stəkan su içmək həzm proseslərini stimulyasiya edir, qidanın gün ərzində düzgün həzmini təmin edir.

Ac qalmadan arıqlamaq 1 şəkil

Diqqətli olun: çay, kofe və başqa içkilər təmiz suyun ümumi miqdarına daxil deyil. Su içmək vərdişini formalaşdırmaq çox asandır: orqanizmin su tələbatı həmişə ödənməli və arıqlamaq arzusunda olan insanın həmişə nəzərində olmalıdır.

  • Yuxu və istirahət orqanizmə düzgün fəaliyyət göstərmək və sürətli bərpa imkanları verir.
  • Zərərli vərdişlər və arıqlama bir-birinə uyğun gəlməyən 2 anlayışdır. Alkoqol və ya nikotinin olmaması və ya qismən məhdudlaşdırılması arıqlamağı asanlaşdırır. Alkoqol, adətən, yalançı aclıq hissi yaradır.
  • Qida qəbulu qaydalara uyğun aparılmalıdır. Yemək zamanı televizora baxmaq, telefon və ya istənilən başqa ikinci dərəcəli amil sizi narahat etməməlidir ki, orqanizm bütünlüklə düzgün həzmə köklənsin. Yalnız qidanın mənimsənilməsinə köklənmiş beyin doyma siqnalını vaxtında ötürür.
  • Kiçik ölçülü boşqablardan istifadə porsiyanın nəzərə çarpmadan azalmasına gətirib çıxarır.

Ac qalmadan arıqlamaq 2 şəkil

  • Fasiləli qidalanma ac qalmadan arıqlamaq üçün şərait yaradır. Gündə 5-6 dəfə yemək düzgün həzmi təmin edir. Porsiyalar çox olmamalıdır. Belə qidalanma atışdırmalıqlara tələbatı söndürür.
  • Fasiləli qidalanma mümkün olmadıqda atışdırmalıqları dəyişmək lazım gələcək. Rasiona ləpələr, meyvə-tərəvəzlər, yağsız pendir və süd turşulu məhsullar daxil edin.
  • Yağlı və duzlu qidalar, mayonez, muffin, təbii olmayan içkilər menyudan çıxarılmalıdır. Bəzən sevdiyiniz yeməyi saat 14.00-a qədər yeyə bilərsiniz.
  • İdman etməyi xoşlamırsızsa, hər səhər 15 dəqiqə isinmə hərəkətləri etmək hamının imkanları daxilindədi. Bədən tərbiyəsi dərslərindən bildiyiniz hərəkətlər maddələr mübadiləsini sürətləndirməyə və əzələləri gücləndirməyə kifayət edər. Daha intensiv məşqlərlə ac qalmadan arıqlamaq mümkündür. Özünüzə uyğun idman növünü seçin.

Ac qalmadan arıqlamaq 3 şəkil

Pəhrizsiz arıqlamaq üçün menyu

Bütün pəhrizlər eyni qəbildəndir: müəyyən müddət ərzində pəhriz saxlamaq olmaz!

Gündəlik qidalanma rejimini qaydaya salmaq və bütün ömür boyu ona riayət etmək lazımdır. Pəhriz arıqlama və stabilləşmə fazalarından keçir.

Zəngin və rəngarəng rasion aclıq hissinə, bu və ya digər qida maddələrinin çatışmazlığına səbəb olmur. Belə rasionla insan mütləq doyur; ikinci fazaya keçdikdə əsas qaydadan kənara çıxmamaq şərtilə bəzi dəyişikliklər də etmək olar.

Birinci mərhələ 1-3 ay, ikinci mərhələ isə bütün ömür boyu davam edir.

  • Şəkərli qidaları məhdudlaşdırın, şəkərəvəzedicilərdən istifadə edin. İkinci fazada nadir hallarda şirniyyatlar və başqa şirin qidalar yemək olar. Desert əvəzinə giləmeyvə, meyvə, acı şokolad, meyvə şərbəti istifadə etməyə çalışın. Şirniyyatlardan həmişəlik imtina etmək daha yaxşıdır.
  • Paxlalı bitkilərə üstünlük verin
  • Bitki yağlarını rasiondan çıxarmayın. Heyvan mənşəli yağlara isə az müraciət edin.
  • İkinci fazada alkoqol qəbul etmək olar, amma həddi aşmayın.
  • Balıq və dəniz məhsulları sevimli yeməklərinizə çevrilməlidir.
  • Liflərlə zəngin qidalar tez-tez istifadə olunmalıdır.
  • Əsas odur ki, rasiona cəza kimi baxmayasınız.
  • Orqanizmin fiziki və psixoloji vəziyyətini yaxşılaşdırın.

Ac qalmadan arıqlamaq 4 şəkil

Ac qalmadan arıqlamağın nəticələri

Üzücü məşqlər və ya acqalmalarla orqanizmi stress vəziyyətinə çatdırmadan istəyimizi reallaşdırırıq. Maddələr mübadiləsi, orqanların fəaliyyəti normallaşır.

Nəticə etibarı ilə, bədən öz normal çəkisini alır. Cəmi 2-3 həftə sağlam həyat tərzi 3-5 kq artıq çəkidən azad olmağa imkan verir.

Arzuladığınız çəkini qısamüddətə əldə etməyə çalışmayın. Çünki belə olan halda, çox güman ki, daha da çox kökələcək və sağlamlığınıza ziyan vuracaqsınız.

Bütün dietoloqların əsas şüarı – qəbul etdiyinizdən çox kalori sərf etməkdir. Ac qalmağa ehtiyac yoxdur. Az qidalanmaq, hərəkətli həyat tərzi və kiçik nüanslara əməl etməklə arzuladığınız bədən formasına sahib olacaqsınız.

Bu yazını paylaşın:
Yazını qiymətləndirin:
Şərhlər
Bu yazıya ərh yazılıb

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.