Kartofla arıqlamaq

10 Avqust 2019 Kateqoriya: Arıqlamaq üçün pəhrizlər Müəllif:
Oxuma vaxtı: 8 dəq Oxunma sayı: 21
Kartofla arıqlamaq şəkil

Həmişə qatıq və meyvə yemək insanı təngə gətirə bilər. Ət, kartofdan imtina etmədən normal qidalanmaq və kökəlməmək mümkün deyil düşünürsünüzsə, yanılırsınız! İxtisaslaşmış çex dietoloqunun hazırladığı pəhriz sayəsində ət və kartofla arıqlamaq olar.

Pəhrizin mahiyyəti

Bu pəhrizin müəllifi peşəkar həkim – çex dietoloqu həkim Horvatdır. O, sübut etmişdir ki, qidamızı ekstrimal şəkildə məhdudlaşdırmadan da arıqlamaq mümkündür. Bunun üçün düzgün bədən formasının 2 əsas düşmənindən – heyvan mənşəli yağlardan və sadə karbohidratlardan imtina etmək yetərlidir. Pəhriz saxlayanlara bu məhsulların istifadəsi üçün sərbəstlik verilsə də, çex dietoloqu onları rasionda kəskin şəkildə məhdudlaşdırmışdı. Niyə? Ona görə ki, yağ qanda xolesterinin səviyyəsini yüksəldir və rasionun kalori dəyərini artırır. Belə ki, 1 qram heyvan mənşəli yağ 9 kilokalori dəyərində olduğu halda, 1 qram zülal və ya karbohidrat cəmi 4 kkal dəyərindədir. Sadə karbohidratlara gəlincə, pəhriz zamanı onları da rasiondan çıxarmalı olacaqsınız. Səbəb sadədir: konfet,  şəkər, lazımından çox emal keçmiş undan hazırlanmış tort, şirin qurabiyə, çörək və makaron orqanizm tərəfindən tez  və heç bir xüsusi səy göstərilmədən mənimsənilən əhəmiyyətsiz kalori tutumuna malikdirlər. Nəticədə qana keçən qlukoza o qədər çox olur ki, orqanizm onun hamısını enerjiyə çevirə bilmir və artıq miqdarı yağ şəklində qarın, bud və sağrı nahiyəsində toplanır.

Həkim Horvat pasientlərini karbohidratlardan məhrum edən sadist deyil. Onun pəhrizində bu məhsulların çatışmazlığı  meyvə, təzə sıxılmış şirə və kartof hesabına daha çox kompensə olunur.

Kartofla arıqlamaq 1 şəkil

Niyə məhz kartof?

Müəllifin məhz kartofla arıqlamaq üzərində dayanması heç də təsadüfi deyil. Çexiyalı dietoloq hər şeyi düzgün hesablamışdı. Əvvəla kartof kaliumla zəngindir; kalium su və xörək duzlarını orqanizmdən çıxarmaqla maddələr mübadiləsini sürətləndirir. İkincisi onun tərkibində A, C, K, PP və B qrupu vitaminləri var. Üçüncüsü isə bu tərəvəz dadlıdır, doyumludur və bədən formasına da zərər yetirmir. İnanmırsınızsa, onda çex dietoloqunun təklif etdiyi üsulla kartofun hazırlanmasına diqqət edin. Arıqlayanların rasionunda kartof qızartması, fri kartof və kərə yağı ilə hazırlanmış kartof püresinə rast gələ bilməzsiniz.. Niyə? Ona görə ki, sobada bişirilmiş və ya qaynadılmış kartof yağ əlavə edilmədən hazırlanır; bu isə o deməkdir ki, onun kalori dəyəri hər 100 q məhsulda 70 kilokaloridən artıq olmur. Müqayisə üçün deyək ki, qızardılmış kartof və fri kartof üçün bu rəqəmlər 250-260 kalori arasında dəyişir!

Kimlər kartof yeyə bilər?

Bu pəhriz tort və bulka sevənlər üçündür. Belə dadlı təamları rasionunuzdan çıxarmaqla siz artıq çəkidən qurtulmaqla yanaşı yediyiniz şirniyyatların həzminə cavabdeh olan  mədəaltı vəzi də sağlamlaşdıracaqsınız; amma şirniyyatsız da qalmayacaqsınız. Sadə karbohidrat çatmazlığını kompensə etmək üçün dietoloq bal, suxarilər, meyvə və şəkərəvəzedicilər istifadə etməyi təklif edir.

Arıqlamaq

3 kq-dan 5 kq-a qədər çəkidən azad olmaq. Gündəlik rejiminizə bir neçə fiziki hərəkət daxil etməklə bu rəqəmləri bir neçə kiloqramadək yüksəldə bilərsiniz, nəticə isə daha stabil qalacaq.

Pəhrizin davamlılığı

Kartof pəhrizinin minimal müddəti 7 gündür. Halbuki 14, 21 və 28 gün ərzində kartofla arıqlamaq olar. Həkim Horvatın qidalanma sistemi zülallar (yağsız ət, yumurta, balıq, yağlılığı aşağı olan süd məhsulları), karbohidratlarla (kartof, suxarı, şirə) balanslaşdırılmış, vitaminlər, eləcə də liflərlə (tərəvəz və meyvələr), zəngindir. Buna görə də uzunmüddətli bu cür pəhriz orqanizmə zərər verməz.

Pəhrizin çətinliyi 

Dietoloq tərəfindən təklif olunmuş pəhriz sadə və əlverişlidir; yeməkləri hazırlamaq asandır. Yeməyin miqdarı az olmur, yeməklər də heç gec-gec yeyilmir. Ona görə də arıqlamaq arzusunda olan xanımlar çəkilərini rahat və aclıq hiss etmədən itirəcəklər.

Kartofla arıqlamaq 2 şəkil

Həftəlik menyu
Birinci gün
1-ci səhər yeməyi 1 ədəd az qaynadılmış yumurta, şəkərəvəzləyicilərlə 1 fincan çay, suxarı
2-ci səhər yeməyi 2 ədəd alma və ya 1 ədəd xurma
Nahar 1 stəkan mineral su, 130 q qaynadılmış mal əti, 2-3 ədəd qaynadılmış (yağsız) kartof, 200 q kələm və kökdən hazırlanmış salat
Günortadan sonra 1 stəkan yaşıl çay , 100 q qaynadılmış balqabaq və ½ qreyfrut
Şam yeməyi 80 q yağsız vetçina, yumurta, 100 q qaynadılmış quşqonmaz, yerkökü, 1 dilim yağ çəkilmiş qara çörək.
Yatmazdan əvvəl 1 stəkan təzə sıxılmış kök şirəsi
İkinci gün
1-ci səhər yeməyi 1 stəkan şəkərəvəzləyicilərlə dadlandırılmış yaşıl çay, suxarı.
2-ci səhər yeməyi 200 q üzərinə 1 x.q. yağsız yoqurt tökülmüş rəndələnmiş yerkökü və almadan ibarət salat
Nahar 50 q az suda bişirilmiş (pörtlədilmiş) mal əti,  100 q sobada bişirilmiş kartof, 1 stəkan mineralı su
Günortadan sonra 2 ədəd xurma və ya  100 q mərcanı, 1 ç.q. balla.
Şam yeməyi 150 q sobada bişirilmiş balıq filesi, 150 q az suda bişirilmiş (pörtlədilmiş) ispanaq
Yatmazdan əvvəl 1 stəkan bitki çayı, ½ ç.q.bal.
Üçüncü gün
1-ci səhər yeməyi 1 stəkan yaşıl çay, 30 q vetçina və 2 ədəd suxarı
2-ci səhər yeməyi

 

100 q üzüm
Nahar 100 q toyuğun döş əti və yağsız qaynadılmış kartof
Günortadan sonra 1 stəkan pomidor şirəsi
Şam yeməyi Kartof püresi (100 q), yağsızlaşdırılmış kəsmik (50 q).
Yatmazdan əvvəl 1 stəkan bitki çayı və ya mineral su
Dördüncü gün
1-ci səhər yeməyi 50 q sənaye emalı keçmiş, nazik dilimli pendir, 30 q çörək, 1 fincan qara çay
2-ci səhər yeməyi 1 ədəd portağal
Nahar 150 q qaynadılmış balıq, 100 q sobada bişirilmiş kartof, 150 q təzə tərəvəzlərdən hazırlanmış salat
Günortadan sonra 2 ədəd alma
Şam yeməyi Vetçinalı yumurta omleti (2 ədəd yumurta, 30 q vetçina), 150 q təzə tərəvəz və göyərtidən salat
Yatmazdan əvvəl 1 stəkan balqabaq şirəsi
Beşinci gün
1-ci səhər yeməyi 100 q yağsız kəsmik, 1 dilim çörək, 1 fincan qara çay
2-ci səhər yeməyi 100 q üzüm
Nahar 150 q qaynadılmış hind quşu, 100 q sobada bişirilmiş kartof, 1 stəkan portağal şirəsi
Günortadan sonra 1 stəkan qatıq
Şam yeməyi 150 q çuğundur salatı (ləpə və qara gavalı ilə), 1 stəkan mineral su
Yatmazdan əvvəl Təzə sıxılmış alma və yerkökü şirəsi
Altıncı gün
1-ci səhər yeməyi 1 ədəd banan və ya 2 ədəd orta ölçülü alma
2-ci səhər yeməyi 200 q salat (1 ədəd alma, bir qədər üzüm, ¼ stəkan quşüzümü).
Nahar 100 q az suda bişirilmiş (pörtlədilmiş) dana əti, 100 q kartof, 50 q kələm salatı.
Günortadan sonra 1-2 ədəd xurma və ya alma
Şam yeməyi 100 q az suda bişirilmiş (pörtlədilmiş) soğanlı şampinyon (1 x. q. günəbaxan yağı), 1 ədəd yumurta, çuğundur salatı.
Yatmazdan əvvəl 1 stəkan mineral su və ya 1 stəkan ballı ot çayı
Yeddinci gün
1-ci səhər yeməyi 50 q kəsmik, 20 q suxarı, 1 stəkan yaşıl çay
2-ci səhər yeməyi 1 stəkan yağsız yoqurt
Nahar 150 q qaynadılmış donuz əti (yağsız), 100 q qaynadılmış kartof (yağsız), 100 q kök və yaşıl noxudlu az suda bişirilmiş (pörtlədilmiş) quşqonmaz
Günortadan sonra Südlü kofe, 1 suxarı
Şam yeməyi 200 q az suda bişirilmiş (pörtlədilmiş)   tərəvəzli lobya, 1 stəkan qatıq
Yatmazdan əvvəl Su qatılmış, təzə sıxılmış, ballı quşüzümü şirəsi

 

 

Bu yazını paylaşın:
Yazını qiymətləndirin:
Şərhlər
Bu yazıya ərh yazılıb

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.