İdmanla arıqlamaq yolları

13 Avqust 2019 Kateqoriya: Arıqlamaq üçün idman Müəllif:
Oxuma vaxtı: 7 dəq Oxunma sayı: 26
İdmanla arıqlamaq yolları şəkil

Hər bir fanatik idmançı hər kəsin idmanla məşğul olmasının zəruriliyi barədə yüzlərlə səbəb deyə bilər. Onlardan sizin üçün əsas olanı çəki salmaqdırsa, bir sıra qaydalara riayət etsəniz hədəfinizə daha da yaxınlaşacaqsınız. Praktik tövsiyyələrə əməl etməklə məşqlərdən maksimal nəticə əldə etməyə nail olacaqsınız.

Kardio məşqlər edin

Arıqlamağı qarşısına məqsəd qoyan və idmanla arıqlamaq yolları axtaran hər kəsin ən yaxşı dostu elə bir məşq növüdür ki, həmin məşq zamanı danışmaq mümkün olsun, uzun söhbətlər isə yox. Əksər insanlar çox kalori yandırmaq üçün aerob məşqlərinə qüvvət və anaerob məşqlərindən fərqli olaraq daha uzun müddət tab gətirə bilir. Ona görə də əgər sizin məqsədiniz sürətlə çəkinizi azaltmaqdırsa, məşqçilər məşqlərin 60%-ni kardio, 40%-ni isə digər fəaliyyət növlərinə ayırmağınızı məsləhət görür.

İntensiv məşq edin

Elmi tədqiqatlar sübut edir ki, maddələr mübadiləsi məhz yüksək intensivlikli məşqlər zamanı sürətlənir. Bu halda itirilməli olduğunuz çəki uğrunda çalışarkən qaydalara əməl etməli olacaqsınız: məşqləri sürətləndirə və ya daha yüklü edə bilirsinizsə, bunu etməyin vaxtıdır.

İdmanla arıqlamaq yolları 1 şəkil

Müxtəlif fəaliyyət növlərini növbələşdirin

Hər dəfə məşqin növünü dəyişdikdə orqanizm ona uyğunlaşmağa məcbur olur, bu da bizim vəziyyətimizdə əlverişlidir. Bədəninizi nə qədər çətin tapşırıqla yükləyirsinizsə, onun həlli üçün bir o qədər çox kalori itirirsiniz.

Artıq çəkili bədənlə məşqlərdən qorxmayın

Məlumdur ki, qüvvət məşqləri heç də həmişə yağları yandırmır. Buna görə də, özünüz üçün idmanla arıqlamaq yolları seçərkən ondan imtina etmək çox böyük səhv olar. Kök ola-ola icra etdiyimiz hərəkətlər sayəsində əzələlərimiz bədənimizi tonusda saxlayır və onun arxasında gizlənmiş yağlardan tam qurtularaq əzələ relyefinin görünməsini təmin edir.

Hərəkətləri tam gücünüzlə icra edin

Ayaqlarda ağrının yaranması göstərir ki, imkanlarınızın sərhəddinə çatdınız və məşqi 100% icra etdiniz; daha doğrusu maksimal kalori sərf etdiniz. Məqsədimiz də elə budur.

Müxtəlif əzələ qrupları üçün təyin olunmuş məşqləri növbələşdirin

Ayrı-ayrı əzələ qruplarının işləməsinə yönəlmiş məşqlər bütün məşq boyunca yüksək intensivliyi saxlamağa imkan verir. Belə ki, qarın presi əzələləri ilə məşq zamanı ayaqlar istirahət edir və növbəti hərəkətə hazırlaşır.

İdmanla arıqlamaq yolları 2 şəkil

Əzələlərinizi hazırlayın

Məşqçilər və həkimlər məşqlərdən öncə hazırlıq, yəni isinmə hərəkətlərinin vacibliyini vurğulayırlar. Onların arqumentləri ilə razılaşmamaq çətindir – idmana isinmədən başlamaq ürək əzələlərinə ziyandır, cəmi 10 dəqiqə sadə hərəkətlərə vaxt ayımaqla bu problemdən qaçmaq, eləcə də sərf  olunacaq  kalorinin miqdarını da artırmaq olar.

Məşqlərin müddətinə arxayınlaşmayın

İdman zallarında iki dəfə artıq vaxt keçirməklə tezliklə arzuladığınız nəticəyə nail olacağınızı düşünürsünüzsə, bu yalnız sizə elə gəlir. Əslində məşq üçün tövsiyyə olunan maksimum vaxt 1 saat 15 dəqiqədir. Əgər bu müddəti artırsanız, yuxusuzluq, tükənmə və zədələnmə hallarının artmasına hazır olmalısınız. Bu isə arıqlama prosesini zəiflədir.

Məşqləri fərqli təşkil edin

Əgər hər dəfə eyni hərəkət kompleksini icra edirsinizsə, bədən ona alışacaq və məşqlərin təsiri sıfıra düşəcək. Çalışın ki, ən azı hərəkətlərin sırasını dəyişə, yeni idman növlərini sınaya və fitnes-arsenalınıza müxtəliflik qatasınız.

Həftədə bir və ya iki dəfə yüksək intensivlikli interval məşqləri icra edin

Yüksəkintensivlikli interval məşqlərinin təsiri heyranedicidir – onlar maddələr mübadiləsinin 8 günə qədər vaxt ərzində sürətli olmasını təmin edir. Onları hər gün tətbiq etmək faydasızdır – çünki orqanizm bərpa olunmağa imkan tapmır. İdeal halda həftədə bir və ya iki dəfə belə məşqlər etməkdir.

Qurtum-qurtum su için

Məşq zamanı orqanizmdən oksigen xaric olur. Suyun tərkibində oksigenin olması və sizin su içməniz hərəkətlərin intensivliyini saxlamağa kömək edir; orqanizmə öz piyini limfatik sistemdən xaric etməsinə imkan yaradır.

İdmanla arıqlamaq yolları 5 şəkil

Rasionunuza nəzarət edin

Ekspertlər  məşqlərdən əvvəl yeməyə ehtiyac olması ilə bağlı hələ də qəti qərara gələ bilməyiblər. Bir yandan orqanizm ac mədəylə stress altında özünü zəif hiss edə bilər. Orqanizm hərəkətlər qrupunu bütün gücüylə yerinə yetirməyə təbii ki, gücü çatmayacaq. Digər tərəfdən idmandan əvvəl yemək də məsləhət görülmür – bu məşq zamanı yandıracağımızdan çox kalori qəbul etməyimizə səbəb olacaq. Ən yaxşısı bədəninizə qulaq asmaqdır: əgər orqanizm güclü aclıq həyəcanı verirsə, nə isə yemək artıq olmayacaq, məşqə qədər mədəni qəsdən doldurmaq isə 0 nəticəylə yekunlaşacaq.

Məşqləri zal və təmiz havada növbəli aparın

Məşq zamanı əhatə olunduğunuz mühiti dəyişməklə orqanizminizi çaşdıracaqsınız. Bu fərqli məşqlərin növbələşməsi kimi təsir edir – orqanizm uyğunlaşmaq üçün daha çox kalori sərf edir. Ona görə də məşqçilər açıq havada mümkün qədər çox məşq etməyi məsləhət görürlər.

Münasib mahnı seçin

Düzgün mahnı seçimi idmanla arıqlamaq yolları arasındadır. Belə ki, məşqlər zamanı qulaqcıqdakı mahnının ritmi hərəkətlərin icra olunma sürətini diktə edir. Məşq üçün ideal playlist – daha sürətli və aşağı templi mahnıların növbələşməsidir. Beləliklə, playlistiniz orqanizmi hər dəfə yeni tempə uyğunlaşmağa sövq edir.

TEZ-TEZ ÇƏKİNİZİ YOXLAMAĞI unudun

Arıqlamaq dedikdə, əksəriyyət artıq yağlardan qurtulmaq barəsində düşünür. Yadda saxlamaq lazımdır ki, əzələlər yağlardan ağırdır, ona görə də yorucu məşqlərdən sonra çəkiniz yerində qala, hətta arta bilər. Bu, cəhdlərinizin boşa getməsi anlamına gəlmir. İdeal bədən formasının ən yaxşı göstəricisi bədəninizin ölçüsünün dəyişməsidir, tərəzi əvəzinə santimetr lentiylə dost olun.

 

Bu yazını paylaşın:
Yazını qiymətləndirin:
Şərhlər
Bu yazıya ərh yazılıb

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.