İdmanla necə arıqlamaq olar

13 Avqust 2019 Kateqoriya: Arıqlamaq üçün idman Müəllif:
Oxuma vaxtı: 4 dəq Oxunma sayı: 24
İdmanla necə arıqlamaq olar şəkil

Arıqlamaq arzusu ilə insanlar müxtəlif pəhrizlər saxlayır və özlərinə əziyyət verir, orqanizmi “təmizlənmək” üçün sevdikləri yeməklərdən imtina edir və qida əlavələri qəbul edirlər. Bu yanlış addımdır!

Bu üsullarla, sözsüz ki, çəki atmaq mümkündür. Amma düşünün, qısamüddətli nəticə üçün sağlamlığı qurban verməyə dəyərmi? Nəticə birmənalı olaraq üzünmüddətli deyil, orqanizm dəymiş ziyana görə sizdən intiqam alacaq. Bəs sağlamlığa zərər vermədən arzuolunan ölçüyə effektiv nail olmaq necə mümkündür? Bir həll yolu var – düzgün qidalanma və idman. İkinci aspekt haqda daha ətraflı danışaq – idmanla necə arıqlamaq olar?

Ac olanda idmanla məşğul olmayın

Bu təkcə çəki salmaq üçün deyil, həm də sağlamlığın qorunması üçün məsləhətdir. Aclıq zamanı qanda şəkərin səviyyəsi enir; beləliklə, hipoqlikemik vəziyyət yaranır və bayılmaya səbəb ola bilər. Əgər siz məşq zamanı bayılsanız, çətin ki, yaxın gələcəkdə ona qayıtmaq istəyəsiniz. Birinci dərəcəli səbəb psixoloji faktor olacaq: fitneslə sizinlə birgə məşğul olan başqa insanlar qarşısında utanc hissi və oxşar vəziyyətə yenidən düşmək qorxusu idmana qayıtmağınıza mane olacaq. Belə hallarda insanlar məşqlərdən imtina edir, pəhriz və başqa arıqlama üsullarına qayıdırlar.

İdmanla necə arıqlamaq olar 5 şəkil

Zülalla zəngin qidalanın

İdmanla necə arıqlamaq olar sualına belə bir cavab sizi həqiqətən də təəccübləndirə bilər. Amma bilməlisiniz ki, zülallar əzələlərin kifayət qədər qidalanması üçün vacibdir. Xüsusən məşq günləri kəsmik, yumurta, balıq, dəniz məhsulları, mal əti, paxlalılar, banan və göbələkdən imtina etməyin. Bu məhsullar bitki və heyvan zülalları ilə zəngindir və yeni bədəninizin “inşası” üçün gözəl fundament olmağa xidmət edir! Məşqlərdən 1,5-2 saat əvvəl və 30 dəqiqə sonra bol yemək yaxşı olar. Belə vəziyyətdə orqanizm intensiv fəaliyyətə hazır olur və ondan sonra da lazımi şəkildə bərpa olunur.

Tələbatınıza uyğun su için

Susuzluq orqanizmdə bütün prosesləri, o cümlədən yağların yanmasını da ləngidir. Ehtiyacınız olan kimi mütləq su için. İdman klublarında məşq edən insanlar arasında belə bir fikir var: məşq zamanı nə qədər az su içsən, arıqlama da o qədər sürətli olacaq. Bu yalnış fikirdir! Sözsüz ki, məşq zamanı intensiv tərləmə baş verir, əgər orqan və toxumalarımızın su ehtiyatını bərpa etməsək, məşqdən sonra çəki xeyli azalacaq. Amma sonra bir stəkan su içdikdə yenidən köhnə vəziyyətinə qayıdacaq. Deməli, bu, xəyali arıqlamadır.

İdmanla necə arıqlamaq olar 2 şəkil

Məşqlər müntəzəm olmalıdır

Ayda bir dəfə idmanla məşğul olmaqla heç bir nəticəyə nail ola bilməzsiniz. Bəs necə etmək lazımdır? İdmanla necə arıqlamaq olar? Həftədə 3 dəfədən az olmayaraq məşq etmək lazımdır, məşqlərarası fasilə 2 gündən çox olmamalıdır, əks təqdirdə bütün cəhdləriniz boşa çıxar.

Qüvvət və kardio məşqlərini birləşdirmək vacibdir

Qadınlar trenajorlardan qorxurlar, çünki məşq etməyi sevmirlər. Əgər idman zalına kənardan baxsaq, görərik ki, həqiqətən də əzələləri tonusda olan ya məşqçilər, ya da idman klublarının daimi üzvləridir.

 

Bu yazını paylaşın:
Yazını qiymətləndirin:
Şərhlər
Bu yazıya ərh yazılıb

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.