Çörək yemədən arıqlamaq

14 Avqust 2019 Kateqoriya: Arıqlamaq üçün pəhrizlər Müəllif:
Oxuma vaxtı: 4 dəq Oxunma sayı: 36
Çörək yemədən arıqlamaq şəkil

2-3 kiloqram arzuolunmaz çəkidən azad olmaq üçün ac qalmaq zəruri deyil. Bir neçə həftə tərkibində dənli bitkilər olan qidalar, məsələn, çörək yemədən arıqlamaq olar.

Buğda niyə kökəldir?
Amerika dietoloqları müəyyənləşdiriblər ki, buğdadan hazırlanan ağ çörək, makaron və başqa bu kimi məhsullar heç də biz düşündüyümüz kimi orqanizmi doydurmur. Əksinə, onlar iştahanı artırırlar. Bu qidalardan sonra qanda şəkərin səviyyəsi dərhal yüksəlir və eyni templə də enir. Buna görə də çox yeyirik, tez acırıq, sonra yenidən, amma ikiqat çox yemək istəyirik. Bundan başqa, buğda məhsulları asılılıq da yaradır. Başqa dənli bitkilərdən yox, məhz buğda unundan hazırlanmış tamtaxıllı çörək də istisna deyil.

Aşağıdakı qida məhsulları buğda tərkiblidirlər:
Ketçup və soya sousu

Bunların, başqa satışda olan sousların tərkibində buğda zülalları var. Onlar hazır ət yeməkləri və sousların əksəriyyətinin tərkibində olur və həmin yeməklərə dad verir və birləşdirici maddə kimi çıxış edir.
Əvəzləyicisi. Sousları özünüz hazırlayın, məsələn, ketçup əvəzinə pomidor pastası istifadə edin. Bağlayıcı maddə qismində isə qarğıdalı və ya kartof nişastası istifadə oluna bilər.

Çörək yemədən arıqlamaq şəkil 1

Müsli

Səhər yeməyi üçün məhsulların çoxu buğda ilə zəngindir. Belə qida məhsullarına tost hazırlamaq üçün xüsusi çörəklər, qarğıdalı lopaları və myusli aid edilir.
Əvəzləyicisi. Sağlamlıq və bədən forması üçün yulaf, darı və ya kətan toxumundan hazırlanan lopalar faydalıdır. Onlar sizi gün ərzində enerji ilə təmin edəcək.

Çovdar çörəyi

Bu ad bizdə çaşqınlıq yaradır. Çünki çovdar çörəyinin əsas komponenti çovdar unu olsa da, onun tərkibinin 10%-i digər taxıllar, o cümlədən buğdadan ibarət olur.
Əvəzləyicisi. Tamamilə çörək yemədən arıqlamaq məcburiyyətində deyilsiniz, qlütensiz çörək ala bilərsiniz (qablaşdırmanın üzərindən tərkibini oxuyun). Sağlamlıq və düzgün bədən forması üçün kobud undan hazırlanmış çörək də zərərsizdir.

Suxari   

Qırıntı şəklində olan suxarı faiz etibarı ilə daha çox buğdaya malikdir. Onların tərkibində vitaminlər isə demək olar yoxdur.
Əvəzləyicisi-düyü unu. Liflərlə zəngindir və həm də çox doyumludur. Orqanizmdən artıq yağları da çıxarır.

Çörək yemədən arıqlamaq 2 şəkil

Kartoflu fast food

Çipslər və kroketlərin də tərkibində buğda var.
Əvəzləyicisi. Onları, məsələn, qarabaşaq unundan hazırlanmış suxarı ilə əvəz etmək olar. Atışdırma kimi ləpə və günəbaxan toxumu sağlamlıq üçün faydalı və bədən forması üçün isə, az zərərlidir; amma məhdud miqdarda istifadə olunmalıdır.

Makaron

Makaron və çörək yemədən arıqlamaq qərarına gəlmisinizsə, məyus olmayın. Bu italyan təamından imtina etməyinizə ehtiyac yoxdur. Makaronların heç də hamısı buğdadan hazırlanmır. Sadəcə olaraq alış-veriş edərkən qablaşmanın üzərini diqqətlə oxuyun.
Əvəzləyicisi. Qarğıdalı, qavuzlu buğda və ya qarabaşaq unundan hazırlanmış makaronlara üstünlük verin. Bu növ spagettilər buğda unundan və yumurtadan hazırlanan “qohumları”ndan nəzərəçarpacaq dərəcədə az kalorilidirlər.

Çörək yemədən arıqlamaq 3 şəkil

Vitaminli sual                                                                                                                                      Buğda düzgün bədən forması üçün sözsüz ki,  ziyandır. Lakin onun orqanizm üçün faydasını da unutmayın. O, E və B12 kimi vitaminlər, eləcə də pektin və minerallarla zəngindir.
Ona görə də çörək yemədən arıqlamaq metodunu seçməzdən əvvəl buğdanın layiqli əvəzləyicisini tapmaq lazımdır. Rasionunuza çoxlu tərəvəz və meyvə daxil edin. B12 vitamini qaramalın qaraciyərində, yumurta sarısında, losos (qızılbalıq) və dəniz məhsullarında da olur, E vitamini isə bitki yağının bir çox növlərində, günəbaxan toxumu və ləpələrdə olur.

 

Bu yazını paylaşın:
Yazını qiymətləndirin:
Şərhlər
Bu yazıya ərh yazılıb

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.