Su ilə arıqlamaq

06 Avqust 2019 Kateqoriya: Arıqlamaq üçün vasitələr Müəllif:
Oxuma vaxtı: 6 dəq Oxunma sayı: 15
Su ilə arıqlamaq şəkil

Yayda arıqlamaq daha asandır. Bu nəyin hesabına baş verir? Səbəb bəlkə də, fiziki aktivliyin artmasıdır? Ya da çoxlu tərəvəz və meyvə yeməyimizlə bağlıdır? Dietoloqlar əmindirlər ki, yayda arıqlamaq hər şeydən öncə maye qəbulunun hesabına baş verir. Niyə məhz su?

Ona görə ki, insan orqanizminin 80%-i sudan ibarətdir. Su orqanizmin hüceyrələrini bütün qida maddələri, mikroelementlər və oksigenlə təmin edir.

Buna görə də, suyun xroniki çatışmazlığı metabolizmin ləngiməsinə gətirib çıxarır. Nəticədə orqanizm mayeni hüceyrəarası sahədə saxlamaqla hər damlaya qənaət etməyə başlayır. Bu, ödemlərin yaranmasına və artıq çəki yığılmasına səbəb olur.

Amerikalı alimlər sübut etmişdilər ki, gün ərzində 1,5 litrdən az su içən qadınlar gün ərzində 2 litrdə artıq su qəbul edənlərdən daha pis görünür və özlərini narahat hiss edirlər.

Çünki su şəfalı məhluldur. Onun köməyilə qan və bağırsaqları toksinlərdən və maddələr mübadiləsinin son məhsullarından təmizləmək mümkündür.

Su pəhrizinin davametmə müddəti 3-12 gündür.

Su ilə arıqlamaq rejimi 3-8 кq çəkidən qurtulmağa imkan verir.

Su ilə arıqlamaq 1 şəkil

Su pəhrizinin əhəmiyyəti

Su pəhrizinin məqsədi – orqanizmin maye ehtiyacını qazlı və kofein tərkibli içkilərlə deyil, təmiz su ilə təmin etməkdir. Məhz bu səbəbdən su ilə arıqlamaq istəyənlər pəhriz müddətində qara çay, kofe, alkoqol (pivə daxil olmaqla), eləcə də bizdən suyu “oğurlayan” istənilən şirin qazlı içkiləri rasiondan çıxarmalıdır. Onların əvəzində gündə 3 litr təmiz su içmək lazımdır.

Əgər idmanla fəal surətdə məşğul olursunuzsa, onda hər bir saat məşqə görə 1 stəkan su içməli olacaqsınız, çünki fəal tənəffüs zamanı 500 ml-dən artıq su itiririk. Əgər tərləmə zamanı maye itkisini də bura əlavə etsək, gün ərzində təxminən 1,2 l maye itirdiyimiz aydın olur. Bununla yanaşı, qeyd etməliyik ki, su ilə arıqlamaq qaydalarına yeməkdən 15-20 dəqiqə əvvəl və 40 dəqiqə sonra otaq temperaturunda qazsız, təmiz su içmək də daxildir.

Yeməkdən 15-20 dəqiqə əvvəl su içmək mədəni doldurmağa və aclıq hissini aşağı salmağa səbəb olacaq; yeməkdən 40 dəqiqə sonra isə qidanın həzminə mane olmayacaq. Dietoloqlar xəbərdarlıq edirlərlər ki, suyu məcburi içməyə ehtiyac yoxdur, xüsusən də, yüksək arterial təzyiqə və ödemə meylli insanlar bu şərtə əməl etməlidir. Həqiqətən ehtiyacınız varsa, su qəbul edin. Yadda saxlayın ki, susuzluq hissini aclıq hissi ilə səhv salmaq da olar. Buna görə də hər dəfə ara yeməkləri zamanı yarım və ya  bir stəkan su için.

Su ilə arıqlamaq 2 şəkil

Birinci gün

Yuxudan durduqdan dərhal sonra 1 stəkan təmiz (soyuq olmayan) su, limonlu da olar
Birinci səhər yeməyi Yeməkdən əvvəl yarım stəkan su, 1 yumurta, 2 dilim çovdar çörəyi, 2 dilim bərk pendir, 1 fincan ot çayı (şəkərsiz) .
İkinci səhər yeməyi Yarım stəkan su. 1 ədəd iri armud, 2-3 ədəd gavalı.
Nahar Yeməkdən əvvəl yarım stəkan su. 100 q toyuğun qaynadılmış döş əti; təzə göyərti, pomidor, xiyar və brınza pendirindən hazırlanmış salat. Bir dilim çovdar çörəyi.
Günortadan sonra Yarım stəkan su, 2  ədəd şaftalı.
Birinci şam yeməyi Yarım stəkan su. 100 q qaynadılmış mal əti, az suda bişirilmiş (pörtlədilmiş) tərəvəzlər (gül kələmi, kərəviz, yaşıl qabaq, yaşıl lobya, pomidor).
İkinci şam yeməyi Yarım stəkan su. 50 q kəsmiyi təzə meyvələrlə qarışdırıb yağsız yoqurta qatın.
Yatmazdan əvvəl 1 stəkan ballı qaynar su.

İkinci gün

Yuxudan durduqdan dərhal sonra 1 stəkan təmiz (soyuq olmayan) su, limonlu da ola bilər.
Birinci səhər yeməyi Yarım stəkan su, 100 q yağsız kəsmik, 2 dilim çörək, 1 fincan bitki çayı (şəkərsiz).
İkinci səhər yeməyi Yarım stəkan su. 2 ədəd nektarin (şaftalıya bənzəyən meyvə)
Nahar Yarım stəkan su. 100 q qaynadılmış balıq; təzə göyərti və tərəvəzdən hazırlanmış salat, bir dilim çovdar çörəyi.
Günortadan sonra Yarım stəkan su. 2ədəd  iri alma.
Birinci şam yeməyi Yarım stəkan su, 2 yumurta; təzə kələm, pomidor və yaşıl noxuddan  hazırlanmış  salat, bir dilim pendirli çovdar çörəyi.
İkinci şam yeməyi Yarım stəkan su. 50 q  toyuğun döş əti, pomidor və  çovdar çörəyi.
Yatmazdan əvvəl 1 stəkan ballı qaynar su.

Üçüncü gün

Yuxudan durduqdan dərhal sonra 1 stəkan təmiz su, limonlu da olar.
Birinci səhər yeməyi Yarım stəkan su, 2 tikə toyuğun qaynadılmış döş əti, göyərti, 2 dilim çovdar çörəyi, bir fincan bitki çayı (şəkərsiz).
İkinci səhər yeməyi Yarım stəkan su. 4 ədəd gavalı.
Nahar Yarım stəkan su. Mal əti ilə tərəvəz şorbası, bir dilim çovdar çörəyi.
Günortadan sonra Yarım stəkan su. 2 ədəd iri armud.
Birinci şam yeməyi Yarım stəkan su. 1 balıq kotleti (buxarda bişirilmiş), qaynadılmış tərəvəzlər. Bir dilim çovdar çörəyi.
İkinci şam yeməyi Yarım stəkan su. 50 q  kəsmik, təzə meyvə dilimləri,  yoqurt.
Yatmazdan əvvəl 1 stəkan ballı isti su.
* 4 -cü gündən 12-ci günədək birinci üç günün rasionunu təkrarlayın.

 

 

 

Bu yazını paylaşın:
Yazını qiymətləndirin:
Şərhlər
Bu yazıya ərh yazılıb

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.