Qatıqla arıqlamaq

06 Avqust 2019 Kateqoriya: Arıqlamaq üçün pəhrizlər Müəllif:
Oxuma vaxtı: 5 dəq Oxunma sayı: 23
Qatıqla arıqlamaq şəkil

Bir həftədə 12 kiloqram arıqlamaq qatıqla mümkündür? Bu sual xanımların çoxunu maraqlandırır. Qatıqla həqiqətən də arıqlamaq olar; bu pəhriz sürətli və azkalorili hesab olunur.

7 gündə 5-14 kq itirmək olar, amma unutmayın ki, qatıqla arıqlamaq kifayət qədər effektli olsa da, bir o qədər də ağır pəhrizdir.

Amma orqanizmi belə üzmək olmaz; 14 kq-ı tədricən, bir və ya iki ay ərzində atmaq daha yaxşıdır, əks halda sağlamlıqla problemlər qaçılmazdır.

Pəhrizin mahiyyəti ondadır ki, qatıq içmək lazımdır. Amma onu istənilən şəkildə yox, müəyyən vaxtlarda və həcmdə içmək lazımdır.

Qatıqla arıqlamaq 2 şəkil

Bu pəhrizə əks göstərişlər varmı?

Süd məhsullarına allergiyadan əziyyət çəkənlərə belə qidalar qəbul etmək məsləhət deyil. Bundan başqa, belə ağır qidalanma tərzi süd verən analarda və ürək – damar xəstəlikləri olan insanlarda da problemlər yarada bilər.

Profilaktika kimi süd məhsulları istifadə etmək nəinki faydalıdır, həm də dadlıdır!

Arıqlamaq üçün qatığı necə içmək lazımdır? Üç günlük nəzərdə tutulmuş çox sürətli və effektiv pəhriz istifadə etmək olar.

Pəhriz həm çox sadə, həm də çox effektlidir və qısa zaman ərzində bir neçə kiloqram artıq çəkidən azad olmağa imkan verir.

Qatıqla arıqlamaq üçün 1 – 1,5 litr qatığı gün ərzində 6 dəfəlik porsiya şəklində içmək lazımdır. Bu o deməkdir ki, hər 2,5 saat sonra 1 stəkan qatıq içilməlidir.

Pəhrizi istifadə etmiş insanların əksəriyyəti deyirlər ki, bir həftəyə qatıqla 2 – 4 kq çəki atmaq olar. Belə bir rasiona idmanla da dəstək olduqda daha böyük nəticələr əldə etmək olar.

Bir həftəlik pəhriz

  1. Birinci gün – 0,5 litr qatıq və 3 iri, sobada bişirilmiş kartof
  2. İkinci gün – 0,5 litr qatıq və 0,5 paket kəsmik
  3. Üçüncü gün – 0,5 litr qatıq və 0,5 kq istənilən növ meyvə
  4. Dördüncü gün – 0,5 litr qatıq və 0,5 kq buxarda bişirilmiş və ya duzsuz, qaynadılmış toyuq əti
  5. Beşinci gün üçüncü günün menyusu tamamilə təkrarlanır.
  6. Altıncı gün yalnız sudan təşkil olunur. Mineral su və ya yalnız qazsız su içmək olar.
  7. Yeddinci gün üçüncü günün menyusu tamamilə təkrarlanır.

Güclü iradəli insanlar belə pəhrizi 14 günə qədər uzada bilər, amma daha da uzatmaq məsləhət deyil.  Qatıqla arıqlamaq artıq çəkidən çox sürətli azad olmağa imkan verir. Pəhriz sayəsində 7 gün ərzində 10-12 kq arıqlamaq mümkündür.

Qatıqla pəhriz 7 günlük nəzərdə tutulur və onun bir çox növləri var. Belə pəhrizlə aclıq bayılmaları olmadan çox arıqlamaq olar.

Qatıqla arıqlamaq 1 şəkil

Bir həftəlik pəhriz №2

  1. Birinci gün – 1,5 litr qatıq və 1 kq istənilən növ meyvə
  2. İkinci gün – 1,5 litr qatıq və 4 iri, sobada bişirilmiş kartof
  3. Üçüncü gün – qatıqlı (yüngülləşdirici) gün hesab olunur. 1,5 litr qatıq və eyni miqdarda, yəni 1,5 litr mineral su içilməlidir.
  4. Dördüncü gün – 1,5 litr qatıq və 0,5 kq qaynadılmış, buxarda və ya sobada bişirilmiş yağsız toyuq əti
  5. Beşinci gün – 1,5 litr qatıq və 1 kq alma
  6. Altıncı gün – 1,5 litr qatıq və 1 kq tərəvəzdən təşkil olunur. Tərəvəzləri çiy, salat şəklində, duzsuz yemək olar.
  7. Yeddinci gün qatıqlı (yüngülləşdirici) gündür və üçüncü günün menyusu tamamilə təkrarlanır.

Ümumilikdə rasion qoruyucu xarakterlidir və cəmi iki razqruzka (yüngülləşdirici) günündən ibarətdir. Təbii ki, nəticələr müxtəlifdir, amma orta hesabla 4 kq-a qədər arıqlamaq mümkündür.

Pəhrizlə yanaşı idmanla da aktiv məşğul olsanız, bir həftəyə 6 kq-a qədər çəki itirə bilərsiniz.

Lakin sağlamlığınıza ziyan vurmadan arıqlamaq istəyirsinizsə, 21 gün üçün nəzərdə tutulan sadə, qoruyucu pəhriz daha yaxşı seçimdir.

Tərəddüd etməyə bilərsiniz, zəhmətinizin nəticəsi açıq-aydın görünəcək – qatıq pəhrizi 10-14 kq artıq çəkidən azad olmağa imkan verir.

İkinci pəhrizdə də birincidə olduğu kimi gündə 6 dəfə iki saatdan bir yemək lazımdır. Qida məhsullarına gəldikdə isə şəkər, kartof, ağ və qara çörək, yağlı ət və balıq növlərindən başqa istədiyiniz hər şeyi, hər yeməkdən sonra qatıq içməyi unutmamaq şərti ilə istənilən qidanı yeyə bilərsiniz. Bununla da sadə və asan yolla qamətli bədən formasına sahib olacaqsınız.

 

Bu yazını paylaşın:
Yazını qiymətləndirin:
Şərhlər
Bu yazıya ərh yazılıb

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.