Qatıqla arıqlamaq

06 Avqust 2019 Kateqoriya: Arıqlamaq üçün pəhrizlər Müəllif:
Oxuma vaxtı: 5 dəq Oxunma sayı: 4434
Qatıqla arıqlamaq şəkil

Qatıq demək olar ki, hər bir evdə tapılan qida məhsuludur. Onun köməyilə artıq çəkidən qurtulmaq mümkündür. Qatıqla 1 həftəyə necə arıqlamaq olar? Bu suala cavab tapmaq üçün aşağıdakı pəhriz menyularına nəzər yetirin.

Qatıqla arıqlamaq – müsbət cəhətləri

  • Qatığın 100 qramında sadəcə 55 kalori vardır.
  • Bu məhsul kalsium və sinklə zəngindir.
  • Qidalandırıcı və iştah azaldıcıdır.
  • Tərkibindəki amin turşuları yağları yandırır.
  • Süd turşusu bağırsaq florasını normallaşdırır, nəticədə həzm sisteminin fəaliyyəti tənzimlənir.

Qatıqla arıqlamaq 1 şəkil

Qatıqla arıqlamaq – mənfi cəhətləri

  • Xolesterolun yüksək səviyyədə olması və böyrək daşı xəstəliyi bu pəhrizə əks-göstərişdir
  • Laktozaya qarşı dözümsüzlük (intolerantlıq) hallarında, o cümlədən süd məhsullarını həzm edə bilməyən insanlara qatıq qadağandır.

Qatıqla arıqlamaq – bəzi nüanslar

Nəzərinizə çatdıraq ki, qatıqla arıqlamaq monidietalar qrupuna aid olub, ağır pəhrizlərdən sayılır. Bu cür arıqlamaq güclü iradə və səbr tələb edir.

Qatıqla arıqlamaq 2 şəkil

Qatıqla arıqlamaq – 5 günlük dieta

Bu pəhriz 5 günə 3 kiloqram atacağınızı vəd edir.

  • Qidaların hamısı 1 porsiya olmalıdır.
  • Tərəvəz şorbasına kartof qatmayın. Şorbanın hər porsiyasına 1 çimdik duz və maksimum 1 çay qaşığı bitki yağı əlavə etmək olar.
  • 1 dəfəyə 1-2 növ meyvə yeyə bilərsiniz. Banan və üzüm qadağandır.
  • Bitki dəmləmələri və ya qara çay şəkərsiz içilir.
  • Menyudakı qəlyanaltı səhər yeməyi mənasını verir. Yuxudan oyandıqda limonlu su içirsiniz. 20-30 dəqiqədən sonra səhər yeməyinə başlayırsınız.
  • Bitki çayı dedikdə xoşladığınız ot dəmləməsi nəzərdə tutulur.

Qatıqla arıqlamaq şəkil 7

1-ci gün

Səhər yuxudan durduqda: 1 stəkan limonlu ilıq su

Qəlyanaltı: yağsız qatıqla 1 fincan çay

Nahar: qatıqla tərəvəz şorbası

Arada: 1 stəkan çay, yağsız qatıqla meyvə

Axşam: qatıqla tərəvəz şorbası

Yatana qədər: 3 ədəd qaysı qurusu, 1 fincan çay

Qatıqla arıqlamaq şəkil 8

2, 3, 4, 5-ci günlər

Səhər oyandıqda: 1 stəkan limonlu ilıq su

Qəlyanaltı: 1 xör qaş. yulafın qatıqla qarışığı və çay

Arada: çay, qatıq, 1 porsiya meyvə

Günorta: tərəvəz şorbası, yağsız qatıq

Axşam: mərci şorbası, qatıq

Yatmazdan əvvəl: 3 ədəd əncir qurusu, bitki çayı

Qatıqla arıqlamaq şəkil 9

Qatıqla arıqlamaq – 1 həftəlik dieta

Bu pəhrizdəki qidaları gün ərzində bir neçə yerə bölərək qəbul edin. Axşam yeməyini 19:00-a qədər bitirin. Gecə vaxtı aclıq hissi Sizə üstün gəlsə, qatıqla qidalana bilərsiniz. Bu pəhriz sayəsində 1 həftəyə 4-5 kq arıqlamaq mümkündür.

1-ci günün menyusu – 5 ədəd soyutma kartof və qatıq

2, 3, 4-cü günlər sutkada 200 qram toyuq, mal və ya balıq əti, həmçinin qatıq. Bir gün balıq yedikdə ertəsi gün toyuq və ya mal əti bişirin.

5-ci gün qatıqla birlikdə tərəvəz və meyvə yeyin. Meyvənin miqdarına diqqət yetirin ki, çox olmasın.

1, 2, 3,4, 5-ci günlər sadalanan məhsullarla yanaşı sutka ərzində 6 stəkan qatıq için.

6, 7-ci günlərdə sutkada 500 ml qatıq yeyin.

Gün ərzində 1 dəfəyə 2 növ meyvə yemək olar. Məsələn, qatıqdan sonra 1 ədəd çiy kök, az miqdarda kələm, bir qədər vaxt keçdikdə alma və armud yeyə bilərsiniz. Banan və üzüm olmaz. Nar da məsləhət görülmür. Kartof yalnız 1-ci gün istifadə olunur. İstədiyiniz nəticənin alınması üçün pəhriz tutarkən menyuya ciddi riayət edin.

Qatıqla arıqlamaq şəkil 10

Qatıqla arıqlamaq – 2 həftəlik dieta

Səhər yeməyi: ½ stəkan şəkərsiz yaşıl və ya qara çay, moruq və yaxud bir neçə qurumeyvə əlavə edilmiş qatıq, ½ stəkan durulaşdırılmış nar və ya qreyfrut şirəsi

Nahar: yaşıl və ya qara çay, qatıq, xiyar və göyərtidən hazırlanmış doğramac, 100 qr.mal ətinin soyutması, çoban salatı, qazsız mineral su

Arada: doğranmış pomidorla qatıq, mineral su

Axşam yeməyi: çay, 250 qr. qatıq, sobada bişirilmiş tərəvəz

Dieta 2 həftəlikdir. Bu müddətə 3-5 kq çəki itirəcəksiniz. Qeyd olunan menyu bütün günlərdə eynidir. Pəhrizi 2-3 aydan bir təkrarlamaq olar.

Qatıqla arıqlamaq şəkil 6

Xülasə

Yuxarıda qeyd olunan bütün pəhrizlərdə gündəlik su rejiminə diqqət yetirin. Sutkada minimum 1.5-2 litr su için. Qatıqla arıqlamaq Sizə həddindən artıq çətin gəlirsə, o zaman digər arıqlamaq yollarını sınayın.

Bu yazını paylaşın:
Yazını qiymətləndirin:
Şərhlər
Bu yazıya ərh yazılıb

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.