Arıqlamaq üçün nə yemək lazımdır

07 Avqust 2019 Kateqoriya: Arıqlamaq üçün nə etməli Müəllif:
Oxuma vaxtı: 5 dəq Oxunma sayı: 10
Arıqlamaq üçün nə yemək lazımdır şəkil

Sizə şad və bəd xəbərimiz var. Əvvəlcə pisdən başlayaq: mənfi kalorili qidalar mövcud deyil. Bu bir tərəfdən də yaxşı xəbərə aiddir. Dadlı və doyumlu yemək və eyni zamanda artıq kiloqramlardan azad olmaq tamamilə mümkündür. Heç dietoloqların iddia etdiyi qədər çətin də deyil.

“Arıqlamaq üçün nə yemək lazımdır?” — Bizim kimi siz də tez-tez, xüsusən də axşamlar özünüzə bu sualı verirsinizsə, onda məqalədəki məsləhətlərə diqqət yetirin.

Su ilə zəngin qida məhsulları

Tərkibində su çox olan qidalar = kalori dəyəri aşağı olan qidalar. Bu bərabərliyi sübut etməyə ehtiyac yoxdur, buna görə də belə qidalarla zəngin pəhriz arıqlamaq üçün və həm də su tələbatınızı ödəmək üçün (2 litr su içmək hamıda alınmır) sadiq köməkçiləriniz olacaq. İnsan sağlamlığı və sağlam həyat tərzi ilə bağlı məlumatlar və xəbərlər paylaşan onlayn Amerika koorporasiyası WebMD məlumat verir ki, su meyvə, tərəvəz, şorba və sıyıqların tərkibində 80-95%, yoqurt, yumurta, paxlalılar və dəniz məhsullarının tərkibində isə 60-75%-dir. Yəni bir boşqab əriştəli şorba (125 kalori) və toyuqlu tərəvəz salatı (100 kalori) vetçinalı və pendirli sendviç qədər (500 kalori) doyumludur.

Arıqlamaq üçün nə yemək lazımdır 1 şəkil

Səhər yeməyində yumurta

Kekslər, bulkalar, ponçiklər və kruassan səhər yeməyi üçün cəlbedici seçim ola bilər. Amma belə bir deyim var ki, səhər yeməyini dostunla bölüşmək və ya düşmənə vermək olmaz. Bu ifadə başqa yeməklərə aid edilmir və səhər yeməyinin insan sağlamlığı üçün əhəmiyyətini göstərir. Qənnadı məmulatlarını sevən və artıq çəkidən qurtulmaq istəyən insanları “arıqlamaq üçün nə yemək lazımdır?” kimi suallar düşündürə bilər.

Şirniyyat yemək istəyirsinizsə, onu məhz səhər yeyin. Amma bilməlisiniz ki, karbohidratlar bir neçə saat sonra həzm olunub qurtarır. Ona görə də tərkibində şəkər və un çox olan qidalarla lüks, kalorili səhər yeməyi təşkil edəndə qısa müddət sonra yenidən aclıq hiss edəcəyinizi nəzərə alın. Buna görə də gününüzü yumurta, omlet, yumurtalı çörək və ya skrembl ilə başlayın ki, nahara qədər atışdırmaq heç ağlınıza da gəlməsin.

Tamtaxıllar

Tamtaxıllı buğda, qəhvəyi düyü, tamtaxıllı undan hazırlanan çörək və vafli klassik makaron, çörək və şirniyyatdan daha sağlam seçimdir. Məsələ burasındadır ki, onlar daha çox liflərə malikdir, bu da toxluq hissini uzadır. Nəticədə sadalananlardan hər hansı birini yedikdən bir neçə saat sonra nəsə yeməyə ehtiyac duymursunuz. Bu da o deməkdir ki, gün ərzində daha az yeyəcəksiniz.

Arıqlamaq üçün nə yemək lazımdır 2 şəkil

Sorbetlər və meyvəli buz

Şirniyyata olan istəkdən xilas olmaqda soyuducunun buz dolabı ilə əməkdaşlıq sizə kömək edəcək. Dondurulmuş yoqurt + təzə meyvələr – azkalorili, nəfis dadlı sorbet hazırdır. Əgər bananı dondursaq, sizə zəmanət veriririk ki, o sizə yağlı dondurmadan da dadlı gələcək. Banandan, məsələn, şaftalı və armud kimi başqa yumşaq meyvələrdən evdə dondurma hazırlamaq olar. Onları miqdarı çox olmayan süd ilə birgə blenderdən keçirib 30-40 dəqiqə dondurucuda saxlasaq, əla soyuq desertə çevrilərlər. Daha yaxşı variant – ev üsulu ilə hazırlanmış meyvəli buzdur. Onu düzəldərkən su və təbii şirələr 1:1 nisbətində qarışdırılır və bir az buz dolabında saxlanır. Bir sözlə, minumum kalori- maksimum həzz.

Düzgün fast food

Müntəzəm şəkildə fast food yemək birbaşa kökəlməyə səbəb olur. Əgər paxıllıq ediləcək qədər güclü metabolizmə sahibsinizsə, onda bağırsaq fəaliyyətinin pozulması və dəri problemləri ilə qarşılaşa bilərsiniz. Bu məqamda onu da qeyd etmək lazımdır ki, sevimli burger və kartoflarınızdan imtina etsəniz, karbohidrat istəyiniz daha da artacaq və belə pəhriz arıqlamaq üçün əlverişsiz ola bilər. Çünki artıq yemək kəskinləşəcək.

Bəs onda arıqlamaq üçün nə yemək lazımdır?  Fast food – dan imtina etməyin, amma onları tez-tez də yeməyin; yeyəndə isə miqdarına diqqət edin. Bundan başqa, balansı saxlamağı da unutmayın: burger üçün ən yaxşısı kartof deyil, misal üçün tərəvəz salatıdır. Kolanı qazsız su və ya şirələrlə əvəz etmək də daha yaxşı olar.

 

Bu yazını paylaşın:
Yazını qiymətləndirin:
Şərhlər
Bu yazıya ərh yazılıb

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.