Qozla arıqlamaq

14 Avqust 2019 Kateqoriya: Arıqlamaq üçün vasitələr Müəllif:
Oxuma vaxtı: 4 dəq Oxunma sayı: 103
Qozla arıqlamaq 2 şəkil

Qoz – uşaq və böyüklərin sevimli çərəzlərindən biridir. Qoz uşaqlar üçün arıqlamaq yollarında, daha doğrusu artıq çəkili uşaqların qidalanma rasionunda müəyyən miqdarda yer alır. Bu məqalədə arıqlamaq üçün reseptləri, xörəkləri sadalamayacayıq. Çünki qozla arıqlamaq əsasən təktipli, yəni monodietalar silsiləsindəndir.

Qozla arıqlamaq üsulunun mahiyyəti nədir?

2-3 gün ərzində müxtəlif sort qoz-fındıq yeyirsiniz. Qazsız mineral su, bitki çayları, yaşıl çay içirsiniz. Bu dietanı saxlamaq çətin deyil, çünki aclıq hissi olmur. Sadəcə belə pəhrizi tez-tez tətbiq etmək tövsiyə edilmir. 4 ay fasilə verib yenidən təkrarlamaq məsləhət görülür.

Qozla arıqlamaq niyə faydalıdır?

Qozun tərkibində: amin turşuları, dəmir, maqnezium, yod, kalsium, kalium kimi mikroelementlər, A, B, E, PP vitaminləri, çoxlu miqdarda zülal, yağ və karbohidrat vardır. Bu da orqanizmin maksimal dərəcədə enerji alması üçün kifayətdir.

Qozla arıqlamaq şəkil

Qozla arıqlamaq – I variant

Səhər yeməyində – 50 qr qoz-fındıq, 2 stəkan yaşıl çay

Naharda – 50 qr qozla keşyu (hind qozu), 2 stəkan təmiz su (keşyu tapmasanız və ya almağa imkanınız çatmasa, sadəcə qoz yeyin)

Arada – 50 qram qozla 1 stəkan yağsız kefir

Axşam vaxtı – istənilən növ 50 qr çərəz, 1 stəkan yaşıl çay

Axşam yeməyini saat 18.00-a qədər bitirin. Bu dieta 2 günlük olub, 2-2.5 kq arıqlamaq vəd edir.

Qozla arıqlamaq 4 şəkil

Qozla arıqlamaq – II variant

İlk 2 günün menyusu 1-ci variantda olduğu kimidir.

3-cü günün menyusu:

Səhər – 50 qr qoz-fındıq, xiyar və pomidor salatı

Nahar: 100 qr mal əti soyutması və ya toyuğun ağ əti

Günorta: istənilən növ 50 qr çərəz

Axşam: 2 stəkan yaşıl çay, 1-2 ovuc kişmiş

Dieta 3 günlükdür. Onun köməyilə 3-3.5 kq arıqlamaq mümkündür.

Qozla arıqlamaq 1 şəkil

Qozla arıqlamaq – III variant

Bu pəhriz 1 və ya 2 günlükdür. Onu saxladıqda hər gün 1 kq incələcəksiniz. Bunun üçün gün ərzində yalnız 100 qr qoz yeyib, şəkərsiz yaşıl çay, qazsız su içməlisiniz. Digər məhsullardan istifadə etmək olmaz.

Qozla arıqlamaq – IV variant

Ərzaqları gün ərzində istədiyiniz kimi bölərək yeyin:

  • 100 qr yağsız balıq və ya ət
  • 1-2 təzə pomidor, xiyar
  • 50 qr qoz

Qara və ya yaşıl çay, bitki dəmləmələri, qazsız su için. Şəkər, duz və ədviyyatları rasiondan çıxarın.

Pəhriz 3 günlükdür. Bu müddət ərzində 2-3 kq çəki atacaqsınız.

Dietanı 5 gün davam etdirmək istəsəniz, yuxarıda qeyd olunan rasiona 100 qr yağsız süd və ya digər süd məhsulları əlavə edəcəksiniz. Bu zaman çəki itkisi 4 kq-a qədər olacaq.

Qozla arıqlamaq foto 7

Qozla arıqlamaq – V variant

Hər dəfə qəbul olunan qidanın çəkisi 250 qr olmalıdır.

Səhər yeməyi – brokkoli, pomidor, badam və zeytun yağından salat, açıq çay, buğda unundan 1 ədəd blinçik

Nahar – tomat (pomidor) şorbası, 1 ovuc qoz, təzə sıxılmış tərəvəz şirəsi

Günorta: 1 ovuc qoz və kişmiş

Axşam: suda bişirilmiş yulaf və ya qreçka sıyığı, 1 stəkan itburnu dəmləməsi

Bu dieta ilə gündə 500 qram çəki itirəcəksiniz. Sadəcə pəhrizi 7- 10 gündən çox saxlamayın.

Xülasə

Qozla arıqlamaq nə qədər qəribə səslənsə də effektiv metoddur. Əgər qoza qarşı allergiyanız varsa, digər arıqlamaq yollarını sınayın.

Bu yazını paylaşın:
Yazını qiymətləndirin:
Şərhlər
Bu yazıya ərh yazılıb

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.