Qozla arıqlamaq

14 Avqust 2019 Kateqoriya: Arıqlamaq üçün vasitələr Müəllif:
Oxuma vaxtı: 5 dəq Oxunma sayı: 29
Qozla arıqlamaq 2 şəkil

Ləpələrlə və həmçinin qozla arıqlamaq aclıq hissini azaldır, özünüzü uzun müddət tox hiss etmənizə şərait yaradır, heyvan yağlarını və bitki zülallarını qismən və ya tam əvəzləyir. Ləpə orqanizm tərəfindən daha yaxşı mənimsənir və depo kimi daha az toplanır, maddələr mübadiləsini isə aktivləşdirir. Ləpənin bütün növləri yüksəkkalorilidir, ona görə arıqlamaq üçün pəhrizlərdə istifadə olunarkən kiçik dozalar seçilir.

Faydalı məlumat. Arıqlayarkən doymamış yağ turşularına və faydalı mikroelementlərə günlük tələbat 20 – 30 q ləpənin tərkibində var. Bu, təxminən 12 ədəd fındıq, 18 ədəd keşu, 25 ədəd badam, 15 ədəd yunan qozu və ya 3 xörək qaşığı sidr qozundan ibarətdir.

Qozla arıqlamaq 1 şəkil

3 günlük meyvəli – ləpəli pəhriz

Bu cür qısamüddətli qidalanma rejimi 2 kq artıq çəkidən azad olmağa imkan verir. Onu ayda 1 dəfə təkrarlamaq məsləhət görülür, çox yox. Meyvə seçərkən turşməzə meyvələrə üstünlük vermək lazımdır, məsələn, kalorili banan yemək məsləhət deyil. Ləpə növləri rəngarəng olmalıdır və gün ərzində 100 q-dan çox yeyilməməlidir. Gün ərzində 8 stəkandan az maye qəbul etməyin.

Gündə 5 dəfə yeyin. Menyu təxminən aşağıdakı kimi olmalıdır:

  • Səhər yeməyi – sitrus meyvələrinin şirəsi
  • Qəlyanaltı – 30 ədəd keşu, meyvə salatı
  • Nahar – təzə sıxılmış tərəvəz şirəsi
  • Günortadan sonra – alma və sitrus meyvələrindən hazırlanmış salat, 3 – 4 ədəd yunan qozu
  • Axşam yeməyi – 30 q badam, giləmeyvə nektarı.

Qozla arıqlamaq şəkil

5 günlük ləpə pəhrizi

Bu pəhriz zamanı gün ərzində 4 dəfə, müxtəlif növ ləpə, yağsız balıq, ət, tərəvəz və meyvə ilə qidalanmaq lazımdır. Şirələr, şəkərsiz çay, kofe, kefir, ot dəmləmələri, adi su içmək olar. Gün ərzində təxminən 2 – 2,5 litr maye qəbul olunmalıdır. Belə müxtəlif növ ləpələrlə, həmçinin qozla arıqlamaq üçün tərtib olunmuş pəhrizlər sayəsində 5 günə 3 – 4 kq artıq çəkidən azad olmaq olar. Pəhrizi meyvəli-ləpəli pəhriz kimi ayda bir dəfə təkrarlamaq tövsiyə olunur.

Menyu:

1-ci variant

  • Səhər yeməyi – 30 q yerfındığı, çay
  • Nahar – 200 q qaynadılmış mal əti, 3 – 4 ədəd yunan qozu, mineral su
  • Günortadan sonra – 30 q fındıq, meyvə şirəsi
  • Axşam yeməyi – 20 q keşu, bir stəkan kefir.

Qozla arıqlamaq 4 şəkil

2-ci variant

  • Səhər yeməyi – 3 – 4 ədəd yunan qozu, kofe
  • Nahar – 30 q fındıq, 200 q buxarda bişirilmiş balıq, qida əlavəsi olmayan yoqurt
  • Günortadan sonra – tərəvəz salatı, 30 q keşu, ot tərkibli içkilər
  • Axşam yeməyi – 30 q yerfındığı, təzə sıxılmış meyvə şirəsi.

10 günlük kombinə olunmuş pəhriz

Arıqlamaq üçün nəzərdə tutulmuş bu rasiona ləpədən başqa, tərəvəzlər, meyvələr, sıyıqlar, şorbalar, süd məhsulları, bitki yağları da daxildir. 10 gün ərzində belə bir rahat pəhrizlə 5 kq və hətta daha çox arıqlaya biləcəksiniz.

Pəhrizin əsas qaydaları:

  1. Gün ərzində 4 dəfə yemək
  2. Bir porsiya – təxm. 250 q
  3. Ləpəni başqa qida məhsulları ilə birgə yemək
  4. Turş və ya turşməzə meyvələr
  5. Birinci yemək kimi ət və ya balıq bulyonu istifadə etməmək
  6. Gün ərzində 2 litrdən artıq maye qəbul etmək.

Qozla arıqlamaq 5 şəkil

Bir günlük menyu:

Səhər yeməyi Nahar Günortadan sonra Axşam yeməyi
1 Rukkola və pomidordan hazırlanmış salat, fındıq Üyüdülmüş yerfındığı və gül kələmindən hazırlanmış şorba Ləpələrdən ibarət miks, bir ovuc üzüm Suda bişirilmiş yulaf yarması
2 Pendirli, göyərtili, pomidorlu, keşulu pizza Tərəvəz şorbası, sobada bişirilmiş kartof, bir qaşıq üyüdülmüş yerfındığı Bir neçə yunan qozu, yaşıl alma Pendirli, ispanaqlı salat
3 Badamlı, kəsmikli zapekanka Ləpəli, xamalı göbələk salatı, alma Bir neçə xurma, keşu Xamalı yerkökü salatı

Ləpələr, o cümlədən qozla arıqlamaq üçün bu kompleks proqram tamdəyərli qidalanmağa imkan verir və onu həyata keçirmək asandır.

Bu yazını paylaşın:
Yazını qiymətləndirin:
Şərhlər
Bu yazıya ərh yazılıb

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.